ATV forum
Allt inom ATV, Fyrhjuling och Quad!
Ad

  • Startsida
  • Forum
  • Hjälp
  • Sök
  • Kalender
  • Medlemmar
    • Medlemmar
    • Visa medlemslistan
    • Sök efter medlemmar
  • Logga in
  • Registrera
  • Kontakt
  • Startsida
  • Forum
  • Hjälp
  • Sök
  • Kalender
  • Medlemmar
    • Visa medlemslistan
    • Sök efter medlemmar
  • Logga in
  • Registrera
  • Kontakt
  • ATVForum, allt om fyrhjulingar »
  • Profilen för 2 loud »
  • Visa inlägg »
  • Meddelanden
Import, sjöfrakter, förtullningar
Bäst online casino i Sverige
  • Profilinformation
    • Sammanfattning
    • Visa statistik
    • Visa inlägg...
      • Meddelanden
      • Visa inlägg
      • Visa bifogade filer.

Visa inlägg

Denna sektion låter dig visa alla inlägg som denna medlem har skrivit. Observera att du bara kan se inlägg i områden som du har tillgång till.

  • Meddelanden
  • Visa inlägg
  • Visa bifogade filer.

Meddelanden - 2 loud

Sidor: [1] 2
1
Honda / SV: TRX 680 Mud ed. orginal och slö, finns det vettigt trim?
« skrivet: 29 mars 2013 kl. 23:36:52 »
här under  länken hittar du ett "Big Bore kit"  inget extremt  men under alla förhållanden är kubik att föredra  ,, trimmar du sedan vidare så får du mera gain av den större volymen

som sagt inget monsterkit , du får en 710 cc maskin   

http://thumperracing.net/index.php?route=product/product&path=37_41_269_101&product_id=92

2
Honda / SV: SVÅR STARTAD HONDA TRX 500 2006
« skrivet: 6 januari 2013 kl. 05:22:09 »
Jo det stämmer men inte dom här , detta är deras racingserie och dessutom på hondorna iallafall är det ett smallare stift än vanliga  dom /det jag har heter premium lgs och den säljer dom INTE på feltema

3
Honda / SV: LADD PROBLEM
« skrivet: 24 december 2012 kl. 02:26:13 »
precis som ovan skriver så  behöver det inte vara något fel .. nu vet jag inte hur mycket din generator ger  men på en modern honda ger generatorn 360 watt  ( dvs 30 amperé ) MEN det gör den på ett högre varvtal  än vad du oftast håller när du plogar  ,, har du dessutom  tum och handags värmare så försvinner ytterligare ström där  och normalt har man ju belysningen på oxå vilket  ger att  från dom 360 watten får du dra 35 watt (för visst har du singelampa fram ? )  och sen ytterligare 10 watt (2 x 5 watt baklyse)   dvs  du har plötsligt bara 315 watt  och sen har du tändspolen på det och lite instrumentbelysning , uppskattningsvis  50 -100 watt till ,, och som sagt har du tum och handtagsvärmare på det så brukar dom dra mellan 3 - 5 amperé styck

och sen winchen ,,  vanligtvis är inte det någon herrejösses effekt på en sån här liten minch men som alla elmotorer har den en hög startström  och sen slutligen  så går detta mot ett batteri med alldeles för få reserver , du har nog ett batteri mellan 8-12 ampere   och som agt när du ligger och plogar så ger sällan generatorn maxeffekt    så du tar helt enkelt ut mer effekt än du producerar

Lösningen på detta problem är ett större batteri , du kan även komplettera med en kondensator  ( finns många billiga att tillgå om du tittar under bilstereo )   den kommer hjälpa ditt batteri att ta "smällarna" från winchens startström
och sen försöka köra på ett så högt vartal som möjligt ,  ,,  och sen slutligen  köp en bra laddare  ( CTEC är perfekt )    sätt batteriet på laddning så fort du inte använder den så har du ett fulladdat batterisystem när du börjar ploga , CTEC laddaren kan du ha sitta på laddning jämnt (t.o.m när du plogar om du har tillräckligt låååång sladd :-)   .. fördelen med en ctec är dels att den har bra laddcyklar  och ser till att ditt batteri hålls vid god vigör  men oxå att när batteriet är fulladdat så ställer den sig automatisk på underhållsladdning  och bevakar ditt batteri

Åke

4
Honda / SV: SVÅR STARTAD HONDA TRX 500 2006
« skrivet: 24 december 2012 kl. 02:06:00 »
Stoppar du i ett BRISK racing stift i den istället så kommer du få "problem"   ,, och ANGENÄMA såna ,,  jag har en 450 es -00  ,, alltid när jag var ute och lekte så hade jag en "kasse" reservstift  i packväskan  ifall att stiftet skulle slå igen  ,, och detta hände OFTA  ,, dessutom när man skulle starta den kall så fick man passa sig så man inte surande ner den , en sak som är enkel med "standardstift" och en stor enstånka ,  hur som helst , jag är en stor fan av att tändsift som heter HALO , och den killen jag handlar dom av tyckte att jag skulle testa dessa brisk racing i hondan , ,, rent spontant kan jag säga att motorn blir enormt mycket mera lättstartad , går renare  och blir både piggare och starkare , ,, toppfarten HÖJDES med 8 km/h  .. ingen rocket sience  men bara genom en så enkel sak som att byta tändstift ,,, det är magstarkt   

tändstift bytte jag tidigare  med 2 månaders intervaller  men endå hände det (och då alltid vid FEL tillfälle ) att det slog igen och cykeln dog ,,  sen jag bytt till BRISK så har jag inte bytt stift en enda gång och den startar ALLTID , 

kom just att tänka på det häromdan att det kanske är dags att byta stift nu igen ,, det har ju trots allt suttit där sedan  2002 nu så det kan nog räknas som "slut"


dom här stiften finns ingen svensk ÅF för    men om någon är intresserad så kan  jag hjälpa till att ta hem .. det finns dock inte ALLA modeller framtagena  men den som är intresserad  kan skicka mig ett mail  till ake@georgssons.se  och jag kan fråga om det finns i brisk ,  det är inte på något sätt bindande  utan maila mig vilket stift du vill ha  "ex NGK :banghead: *-*332'**" och  jag översätter det och kollar upp om det finns i BRISK och återkommer till dig med ett besked om det finns och ett pris ink frakt hem till din brevlåda ..

(och JAAAAA det här FUNKAR även om det verkar otroligt )


och problemet då ???  Jo när du kört med ditt nya BRISK RACING stift en stund och upptäckt hur mycker starkare och smidigare och mera lättstartad din atv blivit   så börjar du plötsligt fundera i samma banor som mig ,,, inte hur det kan komma sig att HALO/BRISK  tillverkar så BRA stift  utan snarare hur dom stora "jättarna" NGK , BOSCH , CHAMPION osv  kan tillverka så DÅLIGA stift

gör dig själv och din atv en STOOOR tjänst  montera BRISK idag  (och Nää jag är inte handlare utan bara en entusiant som upplevt detta och vill låta ALLA få samma möjligheter )

det är LGS stiftet jag har i min honda 450 es -00

http://www.brisk.biz/spark-plugs/racing-tuning/spark-plugs-premium

5
Honda / SV: El problem Foreman 400
« skrivet: 24 december 2012 kl. 01:43:48 »
du har i pricip rätt men i detta faktiska användningsområde FEL ,, 5-56  , wd 40  och liknande sprayer är ingen elektronikspray som ger kontakt  ,, kontakten fixades ju i detta fall genom vanlig renskrapning/rengöring av kontaktytorna  .. elektronikspray eller brake cleaner löser upp oxider och dunstar av ( och funkar bra som startgas)
och SEN när ytorna är rena så sprayar man dom med 5-56  för att hålla fukten och ny oxid borta ,   funkar utmärkt i samtliga fall där man vill ha en korrosionskydd  genom att eventuell fukt/vatten rinner av oljefilmen som stannar kvar ..  i en bilmotor som fortfarande har kvar såna "omoderningheter" som fördelarlock  sprayar jag alltid insidan av locket ordentligt innan jag gör en motortvätt , då startar ALLTID bilen efter motortvätten  vilket den inte gör om jag inte sprayar .  värt att påpeka ang fördelarlockssprayningen  är att man inte får vara för snabb att sätta tillbaka locket ,, man måste släppa ut gaserna som kommer i samband med sprayandet , gör man inte det så får du en "tjusig" explosion i fördelaren när du startar ,,
 
och jag använder en hettvattentvätt  när jag motortvättar  .. lågt tryck ( 30 bar ) och HETT vatten/vattenånga ( 155 *c )  gör att allt blir "snuskigt" rent  men kan oxå ge problem med fukt i tex fördelarlocket  just pga denna vattenånga ,,  inte ens om man INTE spolar på locket så startar inte bilen efter en motortvätt iomed att vattenångan tränger in "överallt"

6
Honda / SV: Glödlampa till 680 fa
« skrivet: 24 december 2012 kl. 01:29:49 »
förvisso ett gammalt topic med den är nog fortfarande aktuell ,,, di svenska handlarna tar i både för kund och fosterland  när dom sätter priserna ..  och jag som lyckades TAPPA min i backen när jag tog ur den för att se vad det var för sockel  :cry:   ,, jaja inte gråta över spild mjölk eller trasiga lampor heller för den delen  ,, anledningen till att jag plockade ur den var ju som sagt för att identifiera vilken sockel  det var för att kunna  beställa Xenon lights till den  och  efter en stunds bollande med en säljare här i sverige  så hittade vi slutligen fram lampan som passar ,,   H6  heter den  ( jepp du läste rätt ,,, jag har heller aldrig hört talats om H6 tidigare )   det verkar vara en "universal lampa"  som  passar ett flertal olika insatser ,, när du köper den lampan för du med tre olika adapter-ringar  så då får det bra monterat ,    så istället för att köpa  en orginallampa för 450 :-  och få ett helt okay ljus  så köper du en sån här sats  och får ett enormt ljus ,,  att montera in en 9004 kan jag INTE rekommendera  av två anledningar

1. dels är dom STARKARE är orginallampan som ligger på 35 watt  .. att den är starkare är inte det huvudsakliga problemet utan VÄRMEN  den starkare lampan producerar ,  dina reflektorer och linser (glasen) är av plast ,, du kommer förmodligen förstöra dessa  med tiden

2. jag tror heller inte att 9004 passar rent fysiskt i sockeln , denna lampa heter nummersa oxå HB 1   men även om man lyckas modda den att passa så har vi återigen samma problem med styrkan på lampan   en standard lampa  håller  65 / 45 watt ,,  och orginal lampan från honda  35/35 Watt  ,, så förutom VÄRMEN  så får du oxå en högre konternuerlig belastning av elsystemet   och generatoreffekten  hos en atv är inget  "hipp hipp hurra" utan ganska begränsad  ,, en 680 honda ger generatorn 360 watt på  ,, då ska det räcka till allt som drar el och framför allt  när man ligger och plogar så märker man snabbt av att SPÄNNINGEN sjunker i systemet   så batteriladdningen /motorelektroniken blir det första som blir lidande  men sen kan du åsamka permanenta skador på kablage och kopplingar och strömbrytare ,, ljussystemet är byggt/anpassat för 35 watt per sida  eller om man säger så ,, 70 watt framåt ,,,  om du monterar ett par STANDARD  (dom finns ju starkare oxå ) HB 1  / 9004 lampor så får du en belastning på framlamporna  som ligger på 90 resp  130 watt

och återigen lösningen heter HID /Xenon ,,  och du ska du NATURLIGTVIS ta 35 watts kitet ,, då har du  "trollat med knäna"  du har bytt ut en standard Halogenlampa  på 35 watt mot ett "herrejössesljus" som ger SAMMA konternuerliga belastning

här hittar ni H6 kiten ,, och mitt tips är att ta en lampa med 6000K det blir väldigt intensivt  och återreflekterar snön gudomligt

och ja just de ,,, inte nog med att du får ett komplett kit  för nästan samma pengar som en halogenlampa  från honda ,,  xenonlamporna har en VääÄäääÄääÄäääligt lång driftstid  så du får säkerligen ut MINST 4 ggr så lång driftstid ur denna lampa vs en halogen ,, så i själva verket är den OTROLIGT mycket BILLIGARE än en standard halogenlampa
http://www.humanhabit.nu/sv/produkter/xenonkit-tillbehor/xenonkit-bi-xenon/35w-h6-xenonkit-for-mc-atv.html


Åke

7
Övrigt / SV: Thor larm..
« skrivet: 22 januari 2009 kl. 12:47:36 »
jag har dessa larm på mina atv  ,, det är ett bra larm men installationsanvisningen är en katastrof .. en REN KATASTROF   har du ingen bra elkunskap råder jag dig att lämna bort  det för installation ,, jag håller på och bökar in det i en polaris just nu och det är mycket kliande i huvet ..  även om jag kan berätta för dig hur kablarna ur larmet ska kopplas så kopplas det på olika sätt in på din atv beroende på massa olika faktorer   men som sagt ,, anvisningen är en ren katastrof  och jag jobbar  som bil elektriker   

8
Köpa en ATV / SV: C.E DOKUMENT ?
« skrivet: 23 december 2008 kl. 20:04:35 »
Hej jag har mailat dig ,, FÅR jag som "egenimportör" göra detta då märket HAR en generalagent i sverige som IGENTLIGEN borde göra detta ? (verkar för "lätt" ? )

9
Köpa en ATV / SV: BORSTE ???
« skrivet: 16 december 2008 kl. 10:15:43 »
Nja jag har faktiskt en roterande borste oxå som jag tänkt bygga i en separat ram och dra efter atv:n  ,, den e på tok för tung för att kunna ha andra monteringar , till den har jag en HONDA ( självklart ^-^) 12 HK motor med fjärrstart ,, men den här borsten för "enklare" sop är ju tänkt att monteras på snöblads upphängningen   

NESSE  vart fick du tag i borsten ? vill du sälja den ? och varför fungernade den inte ? ,, det resultatet jag ser på cyclecountry är helt okay för mig

10
Övrigt / SV: Försäkra en Oreggad Quad??
« skrivet: 16 december 2008 kl. 10:00:55 »
Citat från: Fuhok skrivet 12 december 2008 kl. 18:28:12
konstigt jag hade inga bekymmer alls jag förklarade vad jag hade för maskin och att den var oreggad.
dom försäkrade den som traktor/motorredskap.

testa å ring dom i västernorrland!

det som framför allt kommer bli intressant är ett scenario som uppkommer om du tex får cykeln stulen ,,, du försäkrar ju produkten och inte pengarna eller hur   så försvinner  cykeln så ska du ha en LIKVÄRDIG  (oj känner redan här att detta börjar bli komplicerat)    well jag hoppas å dina vägnar att du överhuvudtaget ska behöva konfronteras med hur/om det fungerar  i "verkligheten"  ,, en vaken skadereglerare kan rasera hela grejen blixtsnabbt ..  vart kör ( eller ska nog kallas FRAMFÖR *lol*) du ditt oregistrerade fordon ?   du vet liksom jag att det finns 1000 lagar och regler som påbjuds för att få framföra ett oregistrerat fordon även på PRIVAT mark (välkommen till sverige)   ,, när du skriver att du fick den traktor/motorredskapsreggad  undar jag om du måhända antinghen är egen företagare eller jordbrukare (e ju faktiskt oxå egen företagare ) ?

well som sagt låt oss hålla den FETASTE tummen på att du överhuvudtaget inte behöver få reda på hur/om försäkringen fungerar ,, låt mig rekommendera ett FETT larm och betänklighet vart du parkerar den över natten ( jo du kan förvisso bo "raktutiskogen" men har någon fått Nys på din atv så kan dom gå över berg för att få "låna" den ,, går det bra så slipper dom dessutom gå tillbaka ,,

det här suger med folk som inte vet skillnad mellan ditt och mitt  men som sagt  den "normale" atv tjiven är  enkelt bortviftad med ett SERIÖST larm och lite eftertanke på vart man ställer den 

11
Köpa en ATV / BORSTE ???
« skrivet: 8 december 2008 kl. 16:04:58 »
Som ni kanske vet är våra atv`s riktiga  nyttofordon och ju mera tillbehör man kan utrusta den med tillbehör  ju mera nytta kan man ha av dom ,,

jag har i brist på snö "snöat in"  på att kunna använda den till att "ploga" bort löv och sand istället och cycle country har en himla Qul grej man kan använda  http://www.cyclecountry.com/Products/QuickSweepBroom/tabid/61/Default.aspx

men den är ju inte speciellt "märkvärdig"  och bor dessutom på  "andra sidan världen"  så jag tänkte helt enkelt snickra ihop en egen  MEN  jag hittar inget bra alternativ till BORSTEN ,, är det någon som har något tips på vad man kan använda och vart man får tag i det ?

12
Köpa en ATV / SV: C.E DOKUMENT ?
« skrivet: 8 december 2008 kl. 15:40:35 »
och ytterligare lite info om vad som händer i detta ärende ,, elelr rättare sagt inte händer ,,, efter att ha fått på tafsen av honda Tyskland har jag kontaktat  dekra i hjälp om intyg ,, dom har det heller inte helt lätt ,, det är nu ca en månad sedan jag överlämnade ärendet till dom och än idag har dom inte hört ett pip från  tillverkaren ( tror jag att att han försöker komma i kontakt med )

jag ska nu ändra strategi och gå direkt på Vägverket .. dom TAR upp dispance ärenden ang MASKINDIREKTIVET på ATV´s  och nu har jag tömt ut alla möjligheter att få in den "lagligt"  så då har jag nog på fötterna för att ansöka om denna dispens 

(ps vad jag förstod så är det bara MASKINDIREKTIVET dom dispancierar ( asså det du behöver för att göra en terrängregistrering ) så tänkte du ta in en import för att göra en VÄG reg  KOLLA MÖJLIGHETERNA INNAN KÖP )

återkommer naturligtvis med resultatet av detta oxå  men det tar nog en stund ,, allt händer så låååångsamt i det här landet 

Sidor: [1] 2

Online just nu.

985 gäster, 0 användare (0 dold)
Users active in past minutes:

Flest online idag: 1081. Flest online någonsin: 2334 ( 3 maj 2025 kl. 10:37:13)

* CHATT

Refresh History
  • Inlägg här försvinner efter några dar.
  • Gregee: NÃ¥gon som vet hur man fÃ¥r sitt konto med inlägg raderat?
    12 augusti 2025 kl. 19:00:16
  • Traxter: NÃ¥gon som vet om de finns nÃ¥got avgassystem te hd9 base
    11 juli 2025 kl. 22:28:43
  • Högdahl: 💪🏼💪🏼💪🏼
    12 juni 2025 kl. 23:53:36
  • Traxter: Morgon pÃ¥ er. Finns det nÃ¥gra häftiga mods till Can-am xmr 700/1000
    24 februari 2025 kl. 10:23:25
  • Mrhandsome: Söker defekta/trasiga fyrhjulingar. Jag betalar bra och du kan nÃ¥ mig pÃ¥ 0709955029 eller hv.alexandersson@gmail.com ifall du har en som du vill sälja mvh Hugo
    21 februari 2025 kl. 09:25:52
  • Oscar5: NÃ¥gon som vet vad man kan begära för en Honda TRX 350 FE 2005 med snöblad som fungerar utmärkt .Har ärft den
    4 februari 2025 kl. 19:20:50
  • Oscar5: 44
    4 februari 2025 kl. 19:15:36
  • Greger59: Nägon som vet har en Cetek 500 EFI
    15 januari 2025 kl. 23:49:44
  • Mrhandsome: Söker defekta/trasiga fyrhjulingar. Jag betalar bra och du kan nÃ¥ mig pÃ¥ 0709955029 eller hv.alexandersson@gmail.com ifall du har en som du vill sälja mvh Hugo
    4 januari 2025 kl. 00:28:39
  • kampersvik: schema vaccumssangar cf moto 500 2013
    26 november 2024 kl. 17:48:35
  • trailboss: Hej. söker instruktionsbok Polaris TrailBoss 250-89
    3 oktober 2024 kl. 12:08:54
  • Mrhandsome: Söker defekta/trasiga fyrhjulingar. Jag betalar bra och du kan nÃ¥ mig pÃ¥ 0709955029 eller hv.alexandersson@gmail.com ifall du har en som du vill sälja mvh Hugo
    16 september 2024 kl. 11:29:29
  • Kalle33: Nyss köpt en Linhai 300 2006. Löjligt dÃ¥liga bromsar pÃ¥ den. Finns det bromsvÃ¥g pÃ¥ den?
    11 september 2024 kl. 19:41:14
  • Kalle33: Nyss köpt en Linhai 300 4x4 2006.
    11 september 2024 kl. 19:40:02
  • Kalle33: Hej.
    11 september 2024 kl. 19:39:40
  • Olkip: Vart hittar man en ny plast kÃ¥pa till goes access mortor 450SM?
    1 juli 2024 kl. 11:59:20
  • Livgan20: Hej, har en barossa silverhawk 250. NÃ¥gon vänlig själ som kan hjälpa mig ta reda pÃ¥ vilka drev som sitter pÃ¥ (storlek och typ av drev) helst bÃ¥de fram och bak. Mvh
    1 juli 2024 kl. 02:22:58
  • skarpsynt: NÃ¥gon som vet mellan vilka Ã¥r Honda Rancher sÃ¥ldes i FE (knappväxel) utförande? Min frÃ¥ga gäller senaste modellen (2014-).
    2 juni 2024 kl. 22:56:10
  • Micke_c: Det är ju gasvire.  Så klart du kan sätta rullgas. Viss modifiering krävs nog
    9 maj 2024 kl. 12:32:13
  • Micke_c: onBob: Jag har en Honda TXR 250 2003 , min tumme blir såååå tröt, kan man købe rullegas her i Sverige?  Mvh HonBob
    9 maj 2024 kl. 12:31:29
  • HonBob: Jag har en Honda TXR 250 2003 , min tumme blir såååå tröt, kan man købe rullegas her i Sverige?  Mvh HonBob
    7 maj 2024 kl. 17:51:54
  • Calleb: är det någon som vet var jag kan få service på en Kymco ATV?
    7 mars 2024 kl. 17:20:12
  • Grusbus: Hej, jag har en Can Am 570-18 som startade som vanligt och gick i ungefär 15s sen dog den, motorn snurrar men har inte tänt en  enda gång sedan dess. Någon som har någon ide om vart jag skall börja?
    28 januari 2024 kl. 00:00:27
  • R.W: Oljebyte polaris 800 efi
    23 december 2023 kl. 09:34:37
  • Niklasbx7: Behöver hjälp. Har en Cf moto x7-12 . Skulle starta den igår, den tände till men dog . Den går runt men tänder inte till. Någon som har något tips???
    17 december 2023 kl. 13:43:58
  • Johnem73: 12 tum
    18 oktober 2023 kl. 19:20:28
  • Tiasb: Tjena,har en Suzuki 250lt quadrunner 4WD-95 som laddar över 100 ac volt när jag mäter direkt från statorn. Bör vara ca 50 ac volt. Det började med att voltregulatorn brände då bytande jag statorn, körde några månader, märkte att hela motorn kändes varm och troligen bränt en voltregulator till. Har beställt ny Cdibox, men verkar långsökt. Vad kan felet vara??
    29 september 2023 kl. 17:53:28
  • L-E Jonsson: Jag glömde 4 hjulsdrift i och körde på högväxel ganska fort efter en stund så hackade motorn till en par gånger sedan tändes motorlampan sedan lade den av, startar efter ett tag lampan är släckt, motorn går fint, vad kan ha hänt kan något vara skadat?
    18 september 2023 kl. 13:32:39
  • L-E Jonsson: Hej
    18 september 2023 kl. 13:19:39
  • Sjulsbo: Sportsman 500 som varnar Hot engine direkt vid start, vad kan vara fel?
    11 augusti 2023 kl. 10:49:57
  • samuelLt50: Hej vad är det för gängdiameter på vevaxeln på en Suzuki lt50
    4 augusti 2023 kl. 02:26:53
  • Icyy30: Hej, jag är lite osäker på vad man ska skaffa för första fyrhjuling. Är inne på cf moto 625 eller outlander pro, vilken e bäst i skog?
    1 juli 2023 kl. 15:29:57
  • Vinnewin: Var kan ja köpa en ostrypt ECU till Segway Snarler AT6, den är reggad som traktor A men ska köras offroad och vill att den ska gå fortare än 40?
    22 juni 2023 kl. 14:22:20
  • kenthas: Trimma cf-moto
    1 juni 2023 kl. 11:38:02
  • Jote: Hej finns det någon i hela detta forum som vet någon som kan meka en Vizac 400 mec Odes motor ?
    15 maj 2023 kl. 13:25:03
  • william: jag har ett problem att när jag har kört snabt ett litet tag kommer ett mis ljud som jag inte vet var det kommer från men när jag låser bak hjulen så försviner det vad kan det vara
    2 maj 2023 kl. 10:35:19
  • william: jag har ett problem att när jag har kört k
    2 maj 2023 kl. 10:33:51
  • Jannethegamer: Tjena någon som har effektljuddämparen till Smc 100, vill köpa men vill först veta skillnaden på den och orginalet.
    13 april 2023 kl. 18:49:39
  • topo1: Jag har en 2009 Cectek Gladiator i Grekland och behöver desperat en ECU. Är det någon på detta forum som vet var jag kan få tag i en?
    12 april 2023 kl. 11:21:26
  • topo1: cectek
    12 april 2023 kl. 11:08:57
Import, sjöfrakter, förtullningar
Bäst online casino i Sverige
  • SimplePortal 2.3.8 © 2008-2025, SimplePortal
  • SMF 2.0.19 | SMF © 2017, Simple Machines
    SMFAds for Free Forums
    Simple Audio Video Embedder | Terms and Policies
  • XHTML
  • RSS
  • Themed by: BGID
Cookies hjälper oss att ge dig en bättre upplevelse av vår webbsida. Genom att använda vår webbplats godkänner du även användningen av cookies. Mer info