1
Honda / SV: TRX 680 Mud ed. orginal och slö, finns det vettigt trim?
« skrivet: 29 mars 2013 kl. 23:36:52 »
här under länken hittar du ett "Big Bore kit" inget extremt men under alla förhållanden är kubik att föredra ,, trimmar du sedan vidare så får du mera gain av den större volymen
som sagt inget monsterkit , du får en 710 cc maskin
http://thumperracing.net/index.php?route=product/product&path=37_41_269_101&product_id=92
som sagt inget monsterkit , du får en 710 cc maskin
http://thumperracing.net/index.php?route=product/product&path=37_41_269_101&product_id=92






*-*332'**" och jag översätter det och kollar upp om det finns i BRISK och återkommer till dig med ett besked om det finns och ett pris ink frakt hem till din brevlåda ..
Jo när du kört med ditt nya BRISK RACING stift en stund och upptäckt hur mycker starkare och smidigare och mera lättstartad din atv blivit så börjar du plötsligt fundera i samma banor som mig ,,, inte hur det kan komma sig att HALO/BRISK tillverkar så BRA stift utan snarare hur dom stora "jättarna" NGK , BOSCH , CHAMPION osv kan tillverka så DÅLIGA stift
,, jaja inte gråta över spild mjölk eller trasiga lampor heller för den delen ,, anledningen till att jag plockade ur den var ju som sagt för att identifiera vilken sockel det var för att kunna beställa Xenon lights till den och efter en stunds bollande med en säljare här i sverige så hittade vi slutligen fram lampan som passar ,, H6 heter den ( jepp du läste rätt ,,, jag har heller aldrig hört talats om H6 tidigare ) det verkar vara en "universal lampa" som passar ett flertal olika insatser ,, när du köper den lampan för du med tre olika adapter-ringar så då får det bra monterat , så istället för att köpa en orginallampa för 450 :- och få ett helt okay ljus så köper du en sån här sats och får ett enormt ljus ,, att montera in en 9004 kan jag INTE rekommendera av två anledningar
) 12 HK motor med fjärrstart ,, men den här borsten för "enklare" sop är ju tänkt att monteras på snöblads upphängningen 