1
TGB / SV: Motorproblemer
« skrivet: 25 oktober 2008 kl. 11:51:13 »
Min TGB stopper ikke lengre da eg skiftet begge delene. Går som en klokke.
Denna sektion låter dig visa alla inlägg som denna medlem har skrivit. Observera att du bara kan se inlägg i områden som du har tillgång till. 1
TGB / SV: Motorproblemer« skrivet: 25 oktober 2008 kl. 11:51:13 »
Min TGB stopper ikke lengre da eg skiftet begge delene. Går som en klokke.
2
TGB / SV: Strypning på TGB 425 !« skrivet: 6 oktober 2008 kl. 19:21:16 »
Hei.
Jeg slipad bort svetsen, brukte slipskive tok vel 1 times tid inkluderad demontering 3
TGB / SV: Strypning på TGB 425 !« skrivet: 2 oktober 2008 kl. 10:22:49 »
Hei.
Sjekk disse Malossi Part number: 6611367.L0 http://www.easyparts.nl/showarticles/0-121-75-212-1575/Variator-Weight-Sets-Malossi-26x12,8-(Variator-Weight-Sets-Malossi).html Tror denne linken bringer til det rette, lest her inne at flere har bestilt fra denne siden. JEG har bestilt for 2 dager sen. 4
TGB / SV: Strypning på TGB 425 !« skrivet: 2 oktober 2008 kl. 09:21:55 »
Heisann.
Jeg har bestilt nye vekter 21 gram hos http://www.easyparts.nl/ Jeg har fjærnet stypning i krökar, det gikk smertefritt. Skak kolla förgasaren i løpet av uken. Følger med her anngående munstycken till förgasaren, men eg tar vel en tur over til sverige i neste uke. Skal kjøpe dekk oxo. :-) 5
TGB / dial-a-jet« skrivet: 28 september 2008 kl. 21:25:34 »
Hei.
Heisann. Noen som erfaringer fra dette produkt? DIAL-A-JET AUTOMATIC FUEL INDUCTION SYSTEM Dial-A-Jet är ett komplett separat justerbart bränslesystem som levererar förblandat bränsle för maximal effekt vid alla höjdnivåer och temperaturer. *Högre effekt - Utmärkt prestanda från din motor *Optimerar bränslet - enkel installation *Bestycka om på några sekunder med den patenterade 5 klicks justeraren *Gör de möjligt att köra i stora temperatur och höjdskillnader utan ombestyckning *Kompenserar automatiskt för luftdensitet, motorbelastning och bränslekvalitet http://www.knracing.se/tpi_dialajet.htm 6
Skötsel / dial-a-jet« skrivet: 28 september 2008 kl. 21:24:54 »
Hei.
Heisann. Noen som erfaringer fra dette produkt? DIAL-A-JET AUTOMATIC FUEL INDUCTION SYSTEM Dial-A-Jet är ett komplett separat justerbart bränslesystem som levererar förblandat bränsle för maximal effekt vid alla höjdnivåer och temperaturer. *Högre effekt - Utmärkt prestanda från din motor *Optimerar bränslet - enkel installation *Bestycka om på några sekunder med den patenterade 5 klicks justeraren *Gör de möjligt att köra i stora temperatur och höjdskillnader utan ombestyckning *Kompenserar automatiskt för luftdensitet, motorbelastning och bränslekvalitet http://www.knracing.se/tpi_dialajet.htm 7
Övrigt / dial-a-jet« skrivet: 28 september 2008 kl. 21:23:22 »
Heisann.
Noen som erfaringer fra dette produkt? DIAL-A-JET AUTOMATIC FUEL INDUCTION SYSTEM Dial-A-Jet är ett komplett separat justerbart bränslesystem som levererar förblandat bränsle för maximal effekt vid alla höjdnivåer och temperaturer. *Högre effekt - Utmärkt prestanda från din motor *Optimerar bränslet - enkel installation *Bestycka om på några sekunder med den patenterade 5 klicks justeraren *Gör de möjligt att köra i stora temperatur och höjdskillnader utan ombestyckning *Kompenserar automatiskt för luftdensitet, motorbelastning och bränslekvalitet 8
Barn Quad & andra ATV's / SV: Motor går orent på höga varv?« skrivet: 28 september 2008 kl. 16:18:21 »
Hei.
Til meg måtte jeg bytte CDI og Tennspole. Den gikk urent og stoppet av og til. Det small fra eksos og nådde ikke fult turtall. Om det hva CDI eller tennspole vet jeg ikke. Men sykkelen ble som ny i alle fall. 9
TGB / SV: Motorproblemer« skrivet: 27 september 2008 kl. 15:07:36 »
Eg har selfølgelig bytat ut båda två till nya....Kunne dette misforstås?
Jaja, språkbariæren skal vel brytes mellom norske og svenske.. :-) 10
Skötsel / SV: Motorproblemer« skrivet: 26 september 2008 kl. 15:15:04 »
Heisann.
Det hjalp å skifta cdi og tennspole. Det funket godt og har kjørt 40 mil sidan. Dette gikk på garantien heldigvis. 11
Övrigt / SV: Motorproblemer TGB« skrivet: 26 september 2008 kl. 15:14:32 »
Heisann.
Det hjalp å skifta cdi og tennspole. Det funket godt og har kjørt 40 mil sidan. Dette gikk på garantien heldigvis. 12
TGB / SV: Motorproblemer« skrivet: 26 september 2008 kl. 15:13:54 »
Heisann.
Det hjalp å skifta cdi og tennspole. Det funket godt og har kjørt 40 mil sidan. Dette gikk på garantien heldigvis. 573 gäster, 0 användare (0 dold)
Users active in past minutes: Flest online idag: 599. Flest online någonsin: 2334 ( 3 maj 2025 kl. 10:37:13) |
|