1
Suzuki / ltr vs ltz
« skrivet: 7 februari 2007 kl. 12:19:47 »
Hallå fimpen hur täta oljebyten kör du med (har hört så mycket olika)
Gick affären smidigt?
Gick affären smidigt?
Denna sektion låter dig visa alla inlägg som denna medlem har skrivit. Observera att du bara kan se inlägg i områden som du har tillgång till.
Sidor: [1] 2
1
Suzuki / ltr vs ltz« skrivet: 7 februari 2007 kl. 12:19:47 »
Hallå fimpen hur täta oljebyten kör du med (har hört så mycket olika)
Gick affären smidigt? 2
Polaris / Outlaw 525« skrivet: 6 februari 2007 kl. 14:03:28 »
Varför ta en dresel, polaris säljer väl sina maskiner gatreggade själva?
3
Quadracing / mx quadracing åkare i skåne med omnejd ?« skrivet: 31 januari 2007 kl. 22:57:21 »
Bor i småland.
Funkar raptor 660 på bana om man sänker den lite. Vet att det inte är riktigt rätt maskin men ändå. Kommer mest köra väg 4
Köpa en ATV / Raptor 450 eller 700...« skrivet: 31 januari 2007 kl. 12:05:55 »
Det är nog inga problem med 660 vad gäller delar. (verkar finnas hur mycket som helst). 700 är en nyare konstruktion med bättre chassi och lägre tyngdpunkt samt insprut och reggad är den 25000 dyrare :wink:
5
Köpa en ATV / Raptor 450 eller 700...« skrivet: 30 januari 2007 kl. 22:15:21 »
går i samma tankar själv men har svårt att bestämma mig.
vet inte vilken 450 du menar men dom flesta 450 kräver nog lite mer service, har kollat och dom flesta man frågar svarar olika. Kör du bana krävs mycket service oavsett maskin. Hoppas du hittar något kul 6
Quadracing / mx quadracing åkare i skåne med omnejd ?« skrivet: 30 januari 2007 kl. 19:40:18 »
Ska med o leka någon gång när jag bytat Dinlin till en maskin som iaf funkar någorlunda till MX-körning
7
Suzuki / ltr vs ltz« skrivet: 28 januari 2007 kl. 16:34:39 »
Jovisst är det mer effekt i LTR och på bana kan man säkert varva den ordentligt och ligga och leta kusar på högvarv men spelar det verkligen någon roll om man ligger 90 knyck på vanlig väg :?
8
Suzuki / ltr vs ltz« skrivet: 28 januari 2007 kl. 15:11:37 »
Vad jag förstått så har LTZ bra stötdämpare som funkar hyfsat även för MX körning men dom är säkert inte lika bra ELKA dämpare tex.
Däremot har jag svårt att se varför en LTR skulle kräva mer service vid vägkörning än en ombestyckad ltz med effektdämpare. med rätt drevning borde väl knappast en 450 varva mer än en 400? Rätta mig gärna om jag har fel och förtydliga vad ni menar. 9
Suzuki / ltr vs ltz« skrivet: 28 januari 2007 kl. 11:37:46 »
Jag lånar tråden lite eftersom jag också har funderingar kring ltr450.
Ni som haft era ett tag har ni provat att köra längre sträckor typ 10 mil elller mer? Hur känns den rent komfort mässgt? Att det är en bra maskin på banan är ju rätt självklart men jag vill veta hur ni som kör gatreggade använder era maskiner för övrigt. 10
Övrigt / stöldförsök« skrivet: 23 januari 2007 kl. 21:04:12 »
Xtream har gått över gränsen ta bort inlägget.
Den typen av inlägg skadar forumet 11
Dinli / lurad av försäkrings bolaget!!!!!!!!!« skrivet: 23 januari 2007 kl. 11:58:29 »
Tror du måste försäkra upp om du har massa extra utrustning.
Vet en som kraschade bilen totalt extra utrustad för 80papp fick inte ut ett dugg av det ![]() 12
Köpa en ATV / Hjälp!!« skrivet: 20 januari 2007 kl. 21:59:57 »
kommer prova ltr o raptor 700.
hoppas även få möjlighet att prova kfx 700. ltz har jag redan provat
Sidor: [1] 2
599 gäster, 0 användare (0 dold)
Users active in past minutes: Flest online idag: 689. Flest online någonsin: 2334 ( 3 maj 2025 kl. 10:37:13) |
|