1
Suzuki / SV: LTF250 Quadrunner - renovering
« skrivet: 26 juni 2017 kl. 19:50:38 »
Jösses... stort tack för ett fantastiskt svar... 
Har tydligen kommit rätt...
Korrekt, det är en 4wd, med superlåga, låg och högväxel.
bra tips med drivknutarna bak, det förenklar mkt.
Jag har också hört om att de är känsliga för bränsleblandningen, och att de gärna vill käka stift om den är fel.
Vad jag känt så drar den bra, inget slit i kopplingarna, men det är ju lika bra att byta olja direkt och säkra så det är korrekt olja.
Ska även leta upp reparationshandboken som du tipsade om, den lär behövas.
Återigen, stort tack för uttömmande svar.

Har tydligen kommit rätt...

Korrekt, det är en 4wd, med superlåga, låg och högväxel.
bra tips med drivknutarna bak, det förenklar mkt.
Jag har också hört om att de är känsliga för bränsleblandningen, och att de gärna vill käka stift om den är fel.
Vad jag känt så drar den bra, inget slit i kopplingarna, men det är ju lika bra att byta olja direkt och säkra så det är korrekt olja.
Ska även leta upp reparationshandboken som du tipsade om, den lär behövas.
Återigen, stort tack för uttömmande svar.