1
Suzuki / SV: ltz 400
« skrivet: 1 januari 2013 kl. 18:27:39 »
Okej:) men resten av servicen är också tätare i guess?
Denna sektion låter dig visa alla inlägg som denna medlem har skrivit. Observera att du bara kan se inlägg i områden som du har tillgång till.
Sidor: [1] 2
1
Suzuki / SV: ltz 400« skrivet: 1 januari 2013 kl. 18:27:39 »
Okej:) men resten av servicen är också tätare i guess?
2
Suzuki / SV: ltz 400« skrivet: 1 januari 2013 kl. 01:02:50 »
jaha okej, bra ju. Hur ofta byter du det? är det typ efter 5 timmars körning eller mer sällan?
3
Suzuki / SV: ltz 400« skrivet: 31 december 2012 kl. 22:37:38 »
okidoki..
Men har kollat runt massa nu mest på blocket då.. Men ingen känns ju riktigt bra ;/ hittade nån honda 400ex som de fanns massa versus klipp på youtube med ltz:an Men finns inga till salu.. Men om jag nu skulle köpa en 450, då är de som en cross antar jag, byta kolv och justera hela tiden? eller är det mest oljebyte ofta? typ en ltr 450, trxr eller något, går dom ens att vägregga 4
Suzuki / SV: ltz 400« skrivet: 29 december 2012 kl. 20:42:36 »
Oj okej! har bara kört en arbetsfyrhjuling tidigare
![]() ![]() 5
Suzuki / SV: ltz 400« skrivet: 29 december 2012 kl. 19:01:08 »
Aha okej ;o där ser man.
de var ju bra, Men raptor 700-660 dom är mycket stabilare osv? men hur är serviceintervallerna på dom, är dom tätare pga effekten och så 6
Suzuki / SV: ltz 400« skrivet: 29 december 2012 kl. 18:47:59 »
Haha okej perfekt ju:) då är det ventiljusteringar och massa sånt trams också va?
inte för att vara lat, kan ju säkert hitta de nånstans, men vad heter de andra märkenas motsvarigheter till ltz:an? eller är dom inte lika bra/prisvärda? 7
Hej, Är dom stabila på väg när man kör fort och svänger lite, typ motorväg..
och hur är det med serviceintervaller etc. skulle de vara värt att satsa på en sån om man vill ha den att ta sig från A till B och leka lite på land osv om man inte vill ha något som man behöver serva jämt och ständigt. 8
Övrigt / SV: Ultimata fyrhjulingen att ha på landstället utan massa skruva?« skrivet: 7 juni 2012 kl. 01:37:37 »
Okej tack för svar! det lutar väl åt en begagnad dinli
![]() hur är service på en dinli 450? det är inte som en 450 crossmotor som behöver service jämt elleR? 9
Övrigt / SV: Ultimata fyrhjulingen att ha på landstället utan massa skruva?« skrivet: 6 juni 2012 kl. 13:47:10 »
Haha vad otrevligt mitt svar lät:P
Nojjar jag för mycket eller är quads som inte är Kina stabila? Har bara kört en Honda arbetsfyrhjuling sakta med plog och en liten 50 kubikare. Om man ligger i 80 med en Dinli t.ex och man måste väja är de lätt att volta med skiten? 10
Övrigt / SV: Ultimata fyrhjulingen att ha på landstället utan massa skruva?« skrivet: 6 juni 2012 kl. 13:26:00 »
Så är det nog.. Är utbildad meck så kan nog mecka fyrhjuling i och för sig men är väl inte så sugen då jag vill ha något som går och går på landet. Men ändå inget Kina skit.
Och inte allt för dyrt, men hur går din dinli 450 då "Henke" ? 11
Övrigt / SV: Ultimata fyrhjulingen att ha på landstället utan massa skruva?« skrivet: 6 juni 2012 kl. 02:37:34 »
Haha vadå måste man skruva massa på dinli ?
![]() får ångest av allt de här, så dyrt. Kanske blir en gammal husaberg enduro hoj haha.. kanske är mer skruva på en sån än en ltz iofs :/ 12
Övrigt / SV: Ultimata fyrhjulingen att ha på landstället utan massa skruva?« skrivet: 5 juni 2012 kl. 20:22:29 »
Okej:) tack för svar, ska fundera lite
![]()
Sidor: [1] 2
590 gäster, 0 användare (0 dold)
Users active in past minutes: Flest online idag: 636. Flest online någonsin: 2334 ( 3 maj 2025 kl. 10:37:13) |
|