1
Banor med mera / Göteborg
« skrivet: 30 maj 2006 kl. 12:01:48 »
Finns det någon bana i närheten av Göteborg eller iallafall i västrasverige som vi får köra/träna på ?
|
Denna sektion låter dig visa alla inlägg som denna medlem har skrivit. Observera att du bara kan se inlägg i områden som du har tillgång till.
Sidor: [1]
1
Banor med mera / Göteborg« skrivet: 30 maj 2006 kl. 12:01:48 »
Finns det någon bana i närheten av Göteborg eller iallafall i västrasverige som vi får köra/träna på ?
Sidor: [1]
1667 gäster, 0 användare (0 dold)
Users active in past minutes: Flest online idag: 1661. Flest online någonsin: 32151 (16 maj 2026 kl. 09:52:43) |
|