...så märkte jag att jag inte fick i nått rattlås, hade högväxeln i, ratten vriden fullt till höger, sen vred av nyckeln, inget hände satt på tändningen, vred fullt till vänster och av med tändningen, inget hände. Handhavande fel? Eller finns inget rattlås?
Snälla........
Hahah ja den var befogad, sorry skriver innan jag tänker ibland ;0)Så antar att man ska ner och pilla i det manuellt då eller? Kan inte vem som hellst även pilla ur det då eller?
Du låser det ju med tändnings nyckel.
Genom att? liksom tyckte mig göra som man borde, vrida styret fullt sen vrida av, men det gick inte i nått lås som jag skrev.
Det sitter ett separat "nyckelhål" inne på styrstammen vid höger framdäck.En rätt puckad plats att sätta det på om du frågar mig, man måste dessutom sträcka in halva armen för att nå till låset.Dessutom brukar man behöva "svänga med styret" när man skall ta bort styrlåset och det är inte så lätt när man ligger i halv vinkelvolt vid maskinen för att ens nå "nyckelhålet".OT: Blev det rätt nu Hydro ?
Såg att jag fått massa svar efter att jag skrev fler följd frågor, sorry men tackar för alla svar å tålamod :-)