Jag har inte vågat kolla priser på dem 16 st stora hjulen än.. Finns inget gummi kvar på några av hjulen förutom dem 6 som jag precis köpt nya.Hur viktigt är det? fattar inte vad det har för funktion riktigt förutom att det möjligtvis går mjukare?Nu är iaf fram-banden renoverade med nya lager, får ta tag i bak banden till våren.
Jag har inte vågat kolla priser på dem 16 st stora hjulen än..
Finns inget gummi kvar på några av hjulen förutom dem 6 som jag precis köpt nya.Hur viktigt är det? fattar inte vad det har för funktion riktigt förutom att det möjligtvis går mjukare?Nu är iaf fram-banden renoverade med nya lager, får ta tag i bak banden till våren.
2876994 WHEEL 10" ATV TRACK 1092.00 kr2877878 5.66" IDL WHEEL 1248.00 krDe 6 små hjulen är faktiskt dyrare än de 4 stora!Hur har du burit dig åt för att slita ut gummit på hjulen? Sommar- eller vinterkörning? Blir de ojämnt slitna, eller lika runt om? Snurrar hjulen fritt och obehindrat, så borde de inte slitas ut i första taget!Är andra fabrikat av bandsatser lika aggresiva på att slita ut gummit på hjulen, med dyr reparationskostnad som följd?