1
Säljes / SV: Dinli 450ss -08, strokad 560cc
« skrivet: 9 december 2010 kl. 17:19:45 »
Har ej gjort det själv utan av föregående ägare som lämnade in den på firma..
Denna sektion låter dig visa alla inlägg som denna medlem har skrivit. Observera att du bara kan se inlägg i områden som du har tillgång till.
Sidor: [1] 2
1
Säljes / SV: Dinli 450ss -08, strokad 560cc« skrivet: 9 december 2010 kl. 17:19:45 »
Har ej gjort det själv utan av föregående ägare som lämnade in den på firma..
2
Säljes / SV: Dinli 450ss -08, strokad 560cc« skrivet: 8 december 2010 kl. 21:25:37 »
orginal är dom 450cc så förstår ej hur du får det till 60cc extra?
3
Säljes / SV: Dinli 450ss -08, strokad 560cc« skrivet: 6 december 2010 kl. 20:17:09 »
Finns fortfarande kvar.. Sänker den till 35tusen!!
4
Säljes / SV: Dinli 450ss -08, strokad 560cc« skrivet: 29 september 2010 kl. 19:57:05 »
Upp... Kom igen nu då... ingen som vill ha en rolig vägmaskin och är less på att bli dragen av polarns raptor 700?..
5
Säljes / Dinli 450ss -08, strokad 560cc« skrivet: 19 september 2010 kl. 22:36:19 »
Tjenare..
Har en vägreggad dinli som från början är en 450ss -08, miltal 405 just nu. 150mil med trimmet. Gjort med maskinen är följande: Strokerkit - 560cc Förgasare, ombestyckad Öppet filter Tillputsad topp Hotcams kamaxlar och fjädrar Wileyco system Omdrevad 16-36 Omställd tändning Sjysstare fälgar med rediga vägdäck Sänkt fram Bättre batteri + startlelä (inflyttat under sadeln) Nya spindelleder fram båda sidor, nedre.. Allt trimm är gjort/bytt på "Motor Tec i Norr AB" i Piteå och inlämnad av förra ägaren. Bänkad till 51,2hp på bakhjulen vilket ska vara enligt dom ca 67hp i motorn. Gjort på "Eriksson Motorsport Products" i Boden. Följer med gör diverse orginalgrejjer, Schimskit från Hotcams, nypris ca 10tusen!! med mera.. Nypris på hojjen är 59tusen och är påkostad 35tusen med alla delar + arbete. Hojjen finns i borås, (schimskittet kan säljas separat om intresse finns!) Pris: 35tusen, ej under det! 7
Säljes / SV: S: Suzuki LT-R450 -08 (Dresel) (Nu med bild!)« skrivet: 19 augusti 2010 kl. 16:38:13 »
Det finns inget intresse alls att byta eller mot annan quad? =P
8
Bytes / Strokad dinli 450 -08. 560cc« skrivet: 17 augusti 2010 kl. 18:40:02 »
Tjenare..
Har en vägreggad dinli som från början är en 450ss -08, miltal 405 just nu. Som jag är sugen på att byta mot en liten mer crossaktig fyrhjuling, vägreggad så klart! i prisklass runt 50tusen Gjort med maskinen är följande: Strokerkit - 560cc Förgasare, ombestyckad Öppet filter Tillputsad topp Hotcams kamaxlar och fjädrar Wileyco system Omdrevad 16-36 Omställd tändning Sjysstare fälgar med rediga vägdäck Sänkt fram Bättre batteri + startlelä (inflyttat under sadeln) Nya spindelleder fram båda sidor, nedre.. Allt trimm är gjort/bytt på "Motor Tec i Norr AB" i Piteå och inlämnad av förra ägaren. Bänkad till 51,2hp på bakhjulen vilket ska vara enligt dom ca 67hp i motorn. Gjort på "Eriksson Motorsport Products" i Boden. Följer med gör diverse orginalgrejjer, Schimskit från Hotcams, nypris ca 10tusen!! med mera.. Nypris på hojjen är 59tusen och är påkostad 35tusen med alla delar + arbete. Hojjen finns i borås, (schimskittet kan säljas separat om intresse finns!) 9
Dinli / SV: Dreva om Dinli 450?« skrivet: 8 augusti 2010 kl. 18:56:01 »
Jojo ja kan läsa och har sett att du har skrivit det... Tänkte bara om någon visste om det gick att få tag på mindre innan ja letar upp någon som kan tillverka ett åt mig..
10
Dinli / SV: Dreva om Dinli 450?« skrivet: 8 augusti 2010 kl. 17:56:25 »
Redan pratat med ATVhuset, dom kunde bara fixa fram 36/38/42 kuggars bak. Ingen annan som kör redigt trimmad dinli som råkat ut för detta?
11
Dinli / SV: Dreva om Dinli 450?« skrivet: 8 augusti 2010 kl. 09:57:12 »
Jo, de går nog att få på lite mindre bak, frågan är hur mycket mindre innan det tar i, och om det går att få tag i det. Kan ju hända att det passar från något annat, eller att det går att byta själva hubben som drevet sitter fast i till någon annan modell som går att få på mindre drev
12
Dinli / SV: Dreva om Dinli 450?« skrivet: 8 augusti 2010 kl. 02:00:21 »
Helt 100a på att det är 16kuggars fram, det är tidigare ägaren som gjort alla modifikationer till den. Ska se om jag får tag i honom och höra vad det var för hojj, Det är på det berömda att det inte tar i fram, men bak är jag rädd att det tar i själva drevfästet om ja sätter på mindre drev om jag tillverkar ett eget, (kedjan kommer troligen ta i då)
Sidor: [1] 2
293 gäster, 0 användare (0 dold)
Users active in past minutes: Flest online idag: 409. Flest online någonsin: 1767 (26 oktober 2023 kl. 02:28:12) |
|