1
SMC / MC-Butiken.com
« skrivet: 31 mars 2005 kl. 19:43:20 »
Givetvis finns d fler, men man måste ju upplysa om oseriösa handlare...
Denna sektion låter dig visa alla inlägg som denna medlem har skrivit. Observera att du bara kan se inlägg i områden som du har tillgång till.
Sidor: [1]
1
SMC / MC-Butiken.com« skrivet: 31 mars 2005 kl. 19:43:20 »
Givetvis finns d fler, men man måste ju upplysa om oseriösa handlare...
2
SMC / MC-Butiken.com« skrivet: 31 mars 2005 kl. 18:22:10 »
Jag beställde en pryl från deras hemsida i slutet av Januari, och har inte fått paketet än?! Det här oseriösa lilla skitföretaget drivs av småhandlare Stefan och hans medhjälpare Roine. Under dom två månader som jag varje vecka ringt och undrat över mitt paket har dom turats om att svara i telefonen och blåljugit och snackat skit om varför paketet inte kommit fram. Tex sa Roine en vecka att paketet var skickat på måndagen. När jag ringde ner följande vecka och talade med Stefan, fick jag till svar att grejorna inte fans hemma och därmed omöjligt kunnat skickats iväg??!!!
Kanonservice, eller hur? 3
SMC / Breddning...« skrivet: 26 februari 2005 kl. 14:38:56 »
Nån som kör med spacers?? Funkar d isåf bra?
4
SMC / Engine knock« skrivet: 21 februari 2005 kl. 13:31:13 »
I´ve got a brand new CBW-250, all original. The engine produces a weird knocking sound from low to high range rpm, but especially on low rpm on heavy load. However, this noice doesn´t appear when revving on neutral.
Can this be related to the weak stock ignition system? Best regards, Fredrik 6
Jag har nyss köpt en cbw 250, o har kört drygt 20 mil.
När jag varvar på friläge låter allt som d ska, men när jag kör o motorn får lite motstånd, hörs ett råmande rassel från motorn. Det låter som att ventilerna skramlar..men det kan ju vara nåt annat "oviktigt". Det hörs som sagt bara när motorn får jobba lite.. Nån som vet??
Sidor: [1]
323 gäster, 1 användare (0 dold)
Users active in past minutes: Broder jakob Flest online idag: 395. Flest online någonsin: 1767 (26 oktober 2023 kl. 02:28:12) |
|