Citat från: "larsd81"funkade allafall för mig när jag handlade från usa?? fick endast betala nån lite tullavgift på frakten el nå sånt? handlade för 5500 å fick betala 150 kr när jag hämtade ut paketet?Hade det varit en gåva hade det inte kostat något alls.Om man skriver ner värdet så kan man komma undan med en lägre avgift, men det kan straffa sig om prylarna skulle försvinna på vägen för då är det ju inte heller värt så mycket om det är fraktförsäkrat.
funkade allafall för mig när jag handlade från usa?? fick endast betala nån lite tullavgift på frakten el nå sånt? handlade för 5500 å fick betala 150 kr när jag hämtade ut paketet?
Ska stänka iväg en beställning på lite reservdelar till Hondan,det eftersom jag kört sönder framvagnen.Håll i er nu.....1 ny A-arm kostar i sverige 3149:- 8O En ny i usa Honda orginal får jag lös för 353:- + frakt....Kan någon på denna planet förklara för mig vars problemet sitter.Hur kan det vara så stor skillnad....
jag beställde en ricochet skidplate till swingarmen(baktill till min honda) från www.utahsportcycle.comjag vet inte om dom är billigast men dom tog 90usd +frakt25usd 115.en vecka senare kom posten hem med paketet,snabbt o billigt ingen moms o ingen tull.tur kanske vad vet jag men det var inte sista gången jag beställde från usa.