Det verkar vara olika, har man kort har man kanske 4 och har man lång har man kanske 6?Vad har du Turbo? Det verkade som om du har 6 bultar?För övrigt verkar JAG vara den enda trots allt som detta inträffat för...Skönt för er andra
Citat från: "saXos"Efter närmare undersökning hos ÅF idag så fanns det bara 4 bultar bak på kardanen, så att om det nu ska vara 6 st så är jag 2 kort :x Resterande satt hårt, maskinen ska på första service troligtvis nu i helgen och då ska bultarna av en och en för att ha nylock på hela gängan.Återkommer hur saker och ting blir lösta...Nylock är nylonlåsningen på låsmuttrar, loctite menar du?köp den sega varianten, då kan du dra den då och då utan att knäcka låsningen.
Efter närmare undersökning hos ÅF idag så fanns det bara 4 bultar bak på kardanen, så att om det nu ska vara 6 st så är jag 2 kort :x Resterande satt hårt, maskinen ska på första service troligtvis nu i helgen och då ska bultarna av en och en för att ha nylock på hela gängan.Återkommer hur saker och ting blir lösta...