Jag har en s60 2,5T o den gör 0-100 på 7sek. Sen är de så att min bror har en raptor 700 och jag drar inte honom snarare tvärtom. han drar ifrån lite upp till ca: 110km/h sen börjar volvon dra ifrån Han har en ny Raptor -06a. Den e helt ostrypt från fabrik men gatreggad. Så jag skulle gissa på 6,5 sek kanske.
Citat från: "Raecer"Jag har en s60 2,5T o den gör 0-100 på 7sek. Sen är de så att min bror har en raptor 700 och jag drar inte honom snarare tvärtom. han drar ifrån lite upp till ca: 110km/h sen börjar volvon dra ifrån Han har en ny Raptor -06a. Den e helt ostrypt från fabrik men gatreggad. Så jag skulle gissa på 6,5 sek kanske.Vänta bara tills den är inkörd.... 8O
Så sant så Men sen när din är inkörd så kommer jag och kör förbi er båda på bakhjulet :roll: :roll: För du hängde ju inte med i hastighet i söndags SMC_300. Du kunde lika gärna ha trott att det var en R1 som körde förbi dig :roll: :roll: Eller inte!!!
Citat från: "shivaxl"Så sant så Men sen när din är inkörd så kommer jag och kör förbi er båda på bakhjulet :roll: :roll: För du hängde ju inte med i hastighet i söndags SMC_300. Du kunde lika gärna ha trott att det var en R1 som körde förbi dig :roll: :roll: Eller inte!!!Konstigt då, din är ju trimmad... Hade faktiskt väntat mig att du skulle dra mig mycket lättare, men bara 4-5km/h fortare va lite löjligt... Förresten, vems orkar upp på bakhjul på 2:an bara genom att gasa... *host, host*