Jag har drevat om till 14 fram 14 bak + att jag har portat upp insuget lite(det behövs verkligen mycket dåligt gjort flödesmässigt men dock jobbigt i gummi o stål) + större munstycken i förgasaren sen har jag även tillverkat två effektdämpare o det gjorde verkligen susen ska även ge mig på o bocka till ett nytt avgas system men redan nu så åker jag 120-125 km i timmen (mätt med bil) + "Viktigt" köp någåt kraftigt gummi typ en centimeter tjockt å gör små mellanlägg till alla motorfästen ,jag gjorde det o åker nu helt vibrations fritt förutom viss obalans i hjulen .Glöm inte att även sätta gummi mellan avgas upphängningarna o ramen allt som allt tog det ca 1 tim o få dit allt gummi
Hej, jag har fixat lite olika drev till min Lifan 250.Jag har gjort ett nytt framdrev på 10 kuggar för långsam terräng körning. Det blir betydligt lättare att köra med släp i lite terräng med detta drev, men är inget för landsväg!Det går också bra att köpa ett orginal framdrev 14 kuggar och sätta bak, det blir betydligt lungnare gång. Den går också betydligt fortare, men lite sämre acc. Man får ta kedjan 2 kuggar annars blir den för lång.Kört min Lifan 60 mil utan problem, förutom vibrationer!Mvh Lifanåkare