Hej. Jag har en -06á och den går bättre ju längre den har gått(60 mil).Den har jag haft uppe 100 enligt mätaren.
Min SMC 250 har gått 125mil men det var först efter omkring 100mil och lite finjusteringar som den börja gå riktigt bra. Har effektljudämpare, öppnad luftburk, 125 munstycke, 36 drev och den gör 109,5km/h enligt gps med 64kg förare och plan väg... kan tillägga att den inte känns slö, den drar ordentligt hela vägen upp och varvar för jä**igt i den hastigheten. Har iof banta lite vikt på den också så den är ca 7kg lättare än orginal.../Morgan
Citat från: "msfoto"Min SMC 250 har gått 125mil men det var först efter omkring 100mil och lite finjusteringar som den börja gå riktigt bra. Har effektljudämpare, öppnad luftburk, 125 munstycke, 36 drev och den gör 109,5km/h enligt gps med 64kg förare och plan väg... kan tillägga att den inte känns slö, den drar ordentligt hela vägen upp och varvar för jä**igt i den hastigheten. Har iof banta lite vikt på den också så den är ca 7kg lättare än orginal.../Morgan vad e det du har tagit väck som väger 7 kg??