Hur har det gått med Kawan som vurpa ??Jag håller på med filmen, snart ute på [www.quadsweden.se]Tack för idag.[/url]
BRA FILM ! Det va skoj i dag ! ubbe Kawa Brute Force
Ha det så trevligt, själv väntar jag in min BF innnan jag hänger på igen, Geffen,,,,, nice video du filmade, mera av det tack!
Citat från: "ubbe_kawa750" BRA FILM ! Det va skoj i dag ! ubbe Kawa Brute Forcetja kommer du nu på söndag så vi kan dra loss dom andra hojarna typ can nama eller vad dom heter :twisted: :twisted:
sänder en liten introduktions film för er som åker BF.Titta å lär :wink:
Citat från: "peter1500"Ha det så trevligt, själv väntar jag in min BF innnan jag hänger på igen, Geffen,,,,, nice video du filmade, mera av det tack!du peter när skall du ta oskulden på kawan
Citat från: "respons"Citat från: "ubbe_kawa750" BRA FILM ! Det va skoj i dag ! ubbe Kawa Brute Forcetja kommer du nu på söndag så vi kan dra loss dom andra hojarna typ can nama eller vad dom heter :twisted: :twisted:Många BF var kallade, en efter föll de ifrån i skogen.Canam visar att de inte bara är värst på asfalt de dominerar även skogen moahhaa.Peter måste ta provturen i Kawa mördar backen
vem var det som dansande runt i backen?