El Janne vill ha 800 cc = Canam :wink: Då kör vi igen på Lördag, är alla på??Vi träffas som vanligt på mc-fiket kl10.Jag kommer troligen med nya däck och tänker inte lägga hojen på sidan igen.
Japp, däck ligger gömda i boden. Ska till gummi nisse imorgon.Fast jag annar oråd redan, tror inte de passar fram (tar i styrstag)så jag hoppas Denada har spacers hemma.
Citat från: "Geffen"Japp, däck ligger gömda i boden. Ska till gummi nisse imorgon.Fast jag annar oråd redan, tror inte de passar fram (tar i styrstag)så jag hoppas Denada har spacers hemma. vad braaa vad fann du domja tror Denada har det hemma dom hade till min ja menar dom säljer ju det märket
tja! grabbar skall köpa 4x4 vad? inga kinagrejer,, hälst 700-800cc önskar svar janne. :?:
Citat från: "el-janne"tja! grabbar skall köpa 4x4 vad? inga kinagrejer,, hälst 700-800cc önskar svar janne. :?:ja det blide en kawa 750 BF värdens bästa eller hur hoppas du får den snarast!!!kan du sova nu eller !!!! :wink:
Citat från: "respons"Citat från: "el-janne"tja! grabbar skall köpa 4x4 vad? inga kinagrejer,, hälst 700-800cc önskar svar janne. :?:ja det blide en kawa 750 BF värdens bästa eller hur hoppas du får den snarast!!!kan du sova nu eller !!!! :wink:Nu när jag fått på 27" på Canamen kommer jag backa uppför vinchbacken. Prova det med era sketna 750 cc Kawer :wink: e ja bara skoja, men jag åker åttor runt er på asfalten iallafall
Jag tackar jag med för en mycket trevlig söndag, kommer helt klart göra om det.
Halva maskinen är nedplockad, o beställt ny kylare, enl ÅF kommer den i slutet av veckan, om jag hinner fixa så kommer jag. Det troliga är att vajern fastnat i nedre bultfästet på kylaren, ska se om man kan modda på nåt vis