Läs nu noga :!: jag är inte intresserad av att försöka sälja en maskin till överpris jag är nöjd med min maskin jag är inte i pengabehov utan jag försöker ge dig råd vilket du bad om. Ang. det här med demo så läste jag det på denadas annons på blocket, på deras hemsida står det att dom nya Dinli kostar 69000:-. Skall du köpa Beg 05 kolla så den är uppgraderad med skyddsplåtar undertill och att svingen är uppgraderad.Så lycka till med ditt köp vilken maskin du än köperPS.Köp inte utan nefbars
Sen också att den har dom nya a-armarna med smörjnipplar det ska du också kolla
Jag är jättenöjd an så länge. Det är ju dock inga mil att snacka om på min maskin. Den har inte rullat 100 mil ännu. Jag har/skall ha den till vägkörning (grus och asfalt). Har tappat en skruv till skylthållaren, Fått efterdra skruvar till baksärmanas stag. Bytt glödlampor. Har ett oidentifierat ljud som antagligen kommer från bränsle pumpen har inte hunnit kolla på det ännu men känner mig trygg med min ÅF OM något skulle hända.Som så många tidigare har skrivit, köp ingen Dinli om det är en maskin för väg OCH bana du söker.
På 200 mil behövde jag aldrig efterdra en enda skruv. Hade en -05 som jag var nöjd med men ville ha mer effekt/vrid så jag köpte en Raptor.
Om du följer trådarna kring Dinli ser du att det riktas massor med kritik mot maskinen. Det som förvånar är att de argaste kritikerna inte har och sällan har ägt en Dinli. Sedan kommer alltid de intelligenta råden om att köpa en maskin som ligger betydligt högre i pris. :roll: Jag kommer antagligen att byta till en dyrare maskin kanske redan till sommaren/hösten, men jag anser dinlin som ett prisvärt insteg till quadåkandet.
Citat från: "Finnen"Sen också att den har dom nya a-armarna med smörjnipplar det ska du också kolla :wink: ...07:orna ja....!
Citat från: "spectorbass"Citat från: "Finnen"Sen också att den har dom nya a-armarna med smörjnipplar det ska du också kolla :wink: ...07:orna ja....!Alla!!//Nonne