Nu har jag gjort ett nytt avgassytem som ja provmonterade idag. Kan tyväär inte köra då jag inte har någon kedja. Blev skaplig skillnad på ljudet iaf. Har lackat det ett lager nu så det ska på ett till imorgon. Ska hämta kedjan som jag beställde också så jag kan provköra. Tänkte även köpa ett större munstycke för jag antar att mitt 110 blir för litet nu då det inte finns några strypningar! //Danne
Citat från: "mojjemu"Nu har jag gjort ett nytt avgassytem som ja provmonterade idag. Kan tyväär inte köra då jag inte har någon kedja. Blev skaplig skillnad på ljudet iaf. Har lackat det ett lager nu så det ska på ett till imorgon. Ska hämta kedjan som jag beställde också så jag kan provköra. Tänkte även köpa ett större munstycke för jag antar att mitt 110 blir för litet nu då det inte finns några strypningar! //Danne110 räker inte jag kör me effekt dämpare å 130 munstycke tycker han får för lite ändå stiftet ä inte surt men inte för tort, lite blött sa det va tror jag, så va det med webrarna till bil. men den går gött. luften utskruvad 4 varv.Hur lägger man upp bilder här?