har fått på mitt speedway system nu. Låter gött som fan men nån riktigt dunder effekt vet jag inte om det gör lite starkare 1 och tvåan kanske. hållt på och flytta nålen fram och tillbaka. kan ingen som har riktig koll skriva ner en liten novell hur man gör för att få den riktigt bra.. läste att nånhade sin gick i 95 och varva ur på fyran. Vad har du gjort då?? munsycke nål drev osv. och nya bustningar och bästa spindelleder och sånt..kan ingen som har riktigt bra koll skriva ner allt detta. tror det är en riktigt vettig maskin för 15900 om man bara byter lite små grejer
Har nu läst igenom hela denna tråd.. tog ett tag men de gick.Tråden har vart intressant.. men lite delade meningar om sina badboys-hojjar som har haft dom ett tag. Små fel så som spindelleder,glapp i bussningar i svingen med mera.Min fråga är: Är det värt att köpa en Badboy eller ska man satsa på endyrare Quad ? eller duger en BB som första atv ?Jag är 1.95 lång kanske ser rätt fjolligt ut om ja kommer på en BB..eller va säger ni som är i den längden ? heheSåg att POW har en 300 badboy varför har dom inte fixa vägregg på den ?Jag mailade POW men fick inget svar ang. om man kunde få papperså man kunde rägga den själv. tyvärr :/Hur som haver är ja intresserad av en Badboy extreme Tacksam för åsikter & svar !mvh/Andreas
den går riktigt sunkigt! tvär dör när jag gasar fullt snabbt! och lägger av... provat flytta nålen upp och ner men ingen skillnad? kört ca 15 mil...tror inte den var så här från början iaf... och vart köper man munstycken till en sån förgasare? sheng wey... //ragzler//
var ute å åkte lite förrut skulle se hur de vart me fälgen efter ja körde in i muren gick att kö me ändå var inte så farligt här e en liten film på den spinner fint i 3:an
Citat från: "V-master"var ute å åkte lite förrut skulle se hur de vart me fälgen efter ja körde in i muren gick att kö me ändå var inte så farligt här e en liten film på den spinner fint i 3:an Najs men badboyen låter lite "bööölig" å slö... hmm.... fan e skeptisk men ändå intresserad... får se hur det blir.. lär ivarjefall skaka fram lite stålar..../andreas
tjena!min var me sådär som din e vid snabba gaspådrag så dör den typ..de har inge me munstycket å göra..de ja gjorde var sätt nålen näst längst ner skruva in luftskruven helt å sen skruvar du ut den ca 3½ varv så började min gå skitbra 52km/h på 2:an 72km/ på 3:an å 92km/h på 4:an å då varvar den ej urja tog även ut min luftskruv å då försvan den där gummi tätningen som sitter på den men ja skruvade in dne ändå å nu går den bättre än någonsin Razzmunstycke finns att köpa ve poweronatv ett 110 munstycke kostar 30:-