Någon som hittat några nya bättre fälgar som passar på hubbarna? Original är ju under all kritik! Vill helst slippa köpa nya hjul hos POW då man ju även måste köpa deras spacers för att allt ska passa. Alla hjul liksom fladdrar och hoppar på min Bad.... Är det så på era med? Har fått två nya framdäck som jag testat men som jag trodde så hjälpte inte det.... Blir man less eller blir man less???
Citat från: "Push"Någon som hittat några nya bättre fälgar som passar på hubbarna? Original är ju under all kritik! Vill helst slippa köpa nya hjul hos POW då man ju även måste köpa deras spacers för att allt ska passa. Alla hjul liksom fladdrar och hoppar på min Bad.... Är det så på era med? Har fått två nya framdäck som jag testat men som jag trodde så hjälpte inte det.... Blir man less eller blir man less???är inte riktigt med på vad du menar, men dom där spacers du skriver om är också adapters som gör om bultdiametern så du kan köpa ganska många fälgar som har 156 fram och 110 bak diam.?
En på jobbet ryckte pakethållaren. Då såg jag att det glappade nått så in i h_vete vid svingen på drevsidan. Det glappar fan mer än en cm när man rycker i pakethållaren i sidled. Dvs där svingen sitter fast.Nä nu säljer jag skiten med förlust innan hela alltet rasar samman.Köper en riktig maskin istället.
Larsa