Tittade in på blocket i morse, sökte på 4-hjuling och upp till 20.000kr...vad fann jag, jo hela blocket var fullt med BadBoys från POA.Verkade intressant, googlade och hittade hit, läste hela denna tråden.Drog till Västerås för en provkörning och klämma och känna lite.Den 15:e april kommer mitt egna ex :wink: Så det kan gå...
ojdå dubbel post :oops:
Citat från: "hellbronco"min glappar med men inte upp och ner , bara i sidledhar monterat bort och skickat dom + däcken för garantiHar du fått tillbaka spindelederna å däcken?Gick det på garanti lr får du betala för nya?
min glappar med men inte upp och ner , bara i sidledhar monterat bort och skickat dom + däcken för garanti
Såg du till att märka grejerna innan du skickade de?Det har hänt förut att oseriösa företag bytt ut grejer på garrantin, sen skickat tillbaka. Men de hävdar att de inte var något fel. Du får man själv stå för frakt och felsöknings avgift osv...Har man märkt och tagit kort så är man på säkra sidan.Inte så lätt när de inte har något serienr eller liknande. Men man borde kunna måla ett litet streck med en penna eller något.Fick du stå för frakten till dom?Vid garranti ärenden ska företaget stå för frakten har jag för mig.Rätt?
andersson1980,satt det effektsystem på när du pröva? var det trevligt ljud i den?