Jag bad en kompis som bor i västerås att åka o titta på den, han sa att den såg ruggigt prisvärd ut så jag tar nog och beställer en så jag får en till den 14 april, men en tanke. Vad ska man beställa? Atv, mjo16-drev?spacers+alufälgar eller bara nya däck?Vad ska man mer satsa på för grejer?Mvh Magnus
Absolut så måste det där täckas av garantin!!! Var är den köpt?? Bara ringa till dom och klaga!!! Sjukt mycket glapp Har inget glappt i min iaf!
min glappar med men inte upp och ner , bara i sidledhar monterat bort och skickat dom + däcken för garanti
Jag hade bort drevet och var vid två olika mc-butiker men ingen av de hade något som passade.Ni som bytt kan ni kolla vilken modell/märke som erat drev egentligen ska vara till.
Citat från: "zupe"Jag hade bort drevet och var vid två olika mc-butiker men ingen av de hade något som passade.Ni som bytt kan ni kolla vilken modell/märke som erat drev egentligen ska vara till.varför inte helt enkelt köpa ett från poweron??och det står inget märke på drevet..