Men hör med www.megagroup.se där köpte Mac sin! Kanske dom har en hemma för ev?!Annars är det ju inte hela världen att köpa hos MiniBike heller!!Skulle det vara något som krånglar med garatin hos dom så har man ju lagen på sin sida!! :wink: //Danne
samma här är det vindstilla så kommer min upp i 99 nu och där stannar mätaren så ingen aning hur fort den går nu hehe
Hallå.Hade en Kymco 150cc förut som jag var nöjd med. Dock tyckte jag att den var i det klenaste laget.Dock kvalités mässigt var den väldigt bra. Gick fint på vägen och höll fin fint.Men kanske inte går att jämnföra dessa två ATV mot varandra?Vill ha en med lite fart som man kan sladda i kurvorna på grusvägar med.Kanske önsketänkande för 16tusen?14mil är ju inte så värst mkt tyvärr.Tänkte mest på hur den är efter en 100mil.Det är väl då som man ser om det var värt 16.000:- eller om allting är slut på den.Men visst. Man får ju det man betalar för dom sägs det ju.Varför jag funderar på ea-center är ju att dom har dessa i lager enligt deras hemsida.
Citerasamma här är det vindstilla så kommer min upp i 99 nu och där stannar mätaren så ingen aning hur fort den går nu heheMac vad har du gjort med din för att den ska gå så bra?Jag har bytt till öppet filter och bytt muntycke, men topp hastigheten är samma som tidigare. Dock orkar den bättre på mellan höga varv. Kommer som mest upp i 85km/h. Men det är lite glädje mätare visar typ 3-4 för mycket.
tjena mac!du ja tänkte höra me dig om va har du för drev?? e det 16 drev lr?blir den inte mycket slöare då??va dricker den typ eftersom när du bötit upp munstycket å sen ställt upp nålen så den får mer bensin??mvh/marcus
Har kört varierande körnig i typ 18 mil nu. Har bara varvat den när den varit varm. Ska ta och dreva min också.Ingen som kan ta en bild på drevet med en tumstock eler liknande i närheten så man kan se om man kan hitta något som passar utan att demontera drevet och ta med det