Ska bli kul att se om det är samma fel på dom som kommer i April.Eller om dom har fårr bort en del problem...Vad tror ni?
Citat från: "PCD"Ska bli kul att se om det är samma fel på dom som kommer i April.Eller om dom har fårr bort en del problem...Vad tror ni?Det är till 99% samma maskin skulle jag tro! Det är ju -07:er allehop!Men man kan ju önska att jag har fel! :wink: //Danne
Hallå!Är det många som fått glapp i sina spindlleder?För jag behövd inte smörja nånting,d va nog som det va..Nån mer som inte behövt att smörja?
Citat från: "pirre7"Hallå!Är det många som fått glapp i sina spindlleder?För jag behövd inte smörja nånting,d va nog som det va..Nån mer som inte behövt att smörja?Har smörjt övre kulleden & kört ett tag nu men det hjälpte inte..Däcken är katastrof.. Det blir väl ett mail till minibike har inte fått mitt fäste till backspegeln heller... :evil: ända som är bra är att den går i 90km/h men då får jag F*n hålla i mig.Jag kommer att ta kontakt med Konsumentvägledaren i min kommun å höra vad han säger.
som de verkar vara så e de skit nu me de här lr??e de värt att köpa ??
Citat från: "V-master"som de verkar vara så e de skit nu me de här lr??e de värt att köpa ??Jag tycker det är värt det..har skit kul med min..har inte haft nåt problem med min förutom justera framvagnen som jag gjorde idag,inge större bekymmer..Å till lördan blir det en heldag med polarn som får sin badboy nu under veckan:)ska bli kul som fan å köra lite i skogen! Men som sagt,jag har i princip bara behövt skruva åt lite skruvar å sånt hittils..