Citat från: "mojjemu"Citat från: "Hulken"jag tycker det är grymt kul att följa denna tråden, hojen verkar vara precis så som jag trodde... :wink: :wink: :wink: inget för folk som inte har en verkstad till hands Antar att din SMC gått klander fritt helatiden och att du inte behöft pumpa däck ens.....Hmmm ja hörrja båner........ :wink:För att flika in lite...Hade SMC i 1,5år utan att behöva skruva nånting, (utom servicegrejerna, spänna kedja, tömma och fylla olja.)Så i princip var det enda skruvandet, tanklocket. Så det är en rätt stor kvalitetsskillnad på kina/Taiwan.
Citat från: "Hulken"jag tycker det är grymt kul att följa denna tråden, hojen verkar vara precis så som jag trodde... :wink: :wink: :wink: inget för folk som inte har en verkstad till hands Antar att din SMC gått klander fritt helatiden och att du inte behöft pumpa däck ens.....Hmmm ja hörrja båner........ :wink:
jag tycker det är grymt kul att följa denna tråden, hojen verkar vara precis så som jag trodde... :wink: :wink: :wink: inget för folk som inte har en verkstad till hands
Citat från: "mojjemu"oj oj de tog lite du....hörru "Hulken" "BadBoy ätare" eller va du kallar dig! Har försökt följt dina inlägg här på tråden men jag fattar inte vad dom går ut på :?: Känns mest löjliga, för du är ju inte intresserad av hjulingen, eller jo när något gått sönder då blir du välldigt intresserad!Det är kul att du har synpunkter men då dom bara är på barn nivå känns det bara löjligt! //DanielJag har kompisar som förmodligen kommer köpa atvs i vår så jag måste hålla koll på alla möjliga trådar för att finna den mest prisvärda hojen.Jag tycker faktiskt inte det har varit alltför barnsligt skrivet om jag kollar tillbaka till början av tråden också, jag är skeptiskt till hojen, jag måste väl ha rätt att skriva mina åsikter också? jag är väldigt intresserad av badboyn, jag blev det främst över att poweronatv skrev så otroligt löjlig annons på bocket faktiskt. Jag vill bara inte att folk ska tro att den är problemfri och bli grymt besvikna. vissa av mina inlägg för du ta med lite ironi, exempel "Badboy eater"
oj oj de tog lite du....hörru "Hulken" "BadBoy ätare" eller va du kallar dig! Har försökt följt dina inlägg här på tråden men jag fattar inte vad dom går ut på :?: Känns mest löjliga, för du är ju inte intresserad av hjulingen, eller jo när något gått sönder då blir du välldigt intresserad!Det är kul att du har synpunkter men då dom bara är på barn nivå känns det bara löjligt! //Daniel
Håller på att byta filter och munstycke nu.Men vad ska man göra av slangen som satt bak på det gamla filtret? Den som går ned i motorn? Ger det verkligen något att byta filter till ett öppet?Köpte exakt samma som mac. Men jga tycker det gamla ser precis likadant ut fast det sitter en plastkopa över.Men slangen vad ska man göra av den?den kan ju inte hänga lös och dingla heller?Vad är den tillför?Om den suger luft till motorn på något vis måste den ju filtreras hur löses det?
Ok så den suger ingen luft? Bara vent?
Tjao!Kollade runt lite på forumet och hittade ej nått om höjden på badboyen..Det jag menar ni som har den är ni långa eller?Jag är 1.90 kommer knäna att släpa i asfalten?