Citat från: "mojjemu"Hahahaha ja jo ifs! Var och köpte olja idag och sen såg jag att rullgasen hade kommit!!//DanielFunderar jag med å att beställa rullgas,lite skönare...Vart i sverige bor du då som det är 100 mil till,Kiruna?
Hahahaha ja jo ifs! Var och köpte olja idag och sen såg jag att rullgasen hade kommit!!//Daniel
Citat från: "pirre7"Citat från: "mojjemu"Hahahaha ja jo ifs! Var och köpte olja idag och sen såg jag att rullgasen hade kommit!!//DanielFunderar jag med å att beställa rullgas,lite skönare...Vart i sverige bor du då som det är 100 mil till,Kiruna?hahaha nä då jag bor i Ullånger det är ca 6mil söder om Örnsköldsvik!Men det blir en bit ändå!! hehehe så det blir till att testa vinter egenskaperna ordentligt!! Har kollat lite på progrip dubb till den men jag vet inte kostar ju runt 1000:- så... är lite oskönt att åka med kedjor!!Var bor du?//Daniel
Jo då det finns hyffsat med snö så det blir ingen fara!! hoppas den klar kylan bara!! men snart ska det väll gå åt varmare tider!!Bra pris på dubben tro hur många man behöver per däck? vill ha så att man kan plocka bort dom till våren!!//Danne
Kan inte se alla bilderna, bara 4st...hmm kunde inte det från jobbet heller...hmm igen :?
knas imageshack denna borde fungera flawless Bilder på Bashan 200cc:http://web.telia.com/~u67401909/