Hej är ny här på forumet!har oxå beställt en PSMoto 200cc RoadExtreme. av ea-center. är det någon annan som har beställt av dom? tycker dom värkar lite oseriösa och har dålig koll
okej lät ju bra. till mig skicka dom fakturan fel och sa att det skulle ta enn till två veckor vilket det e på måndag men i da när ja ringde sa dom att dom väntar på plåtarna från vägverket och skulle nog få dom i början på nästa vecka så det lä dröja endå lägre. funderar också på att kolla med minibike
jag bestälde den föra söndagen.. dom har inte sakt mer än att dom kör utom så fort som möjligt men va de inebär det vet ja inte. ska ringa till minbike å höra i morgon å sen riga ea center å se om man får tillbaka pengarna eller om dom kan fixa de fortare. när beställde du?
gör såhär ring först minibike o hör först så du är helt säker ring sedan Johan o avbeställ den därJag frågade bara om dom hade just svart hemma då sa han JAVISST så jag vågar inte svara helt säkert på om dom har gul me men det har dom säkert men bara fråga det innan du ringer Johan på power on atv . lev dagarna är nog det som står kan jag tro, man får iallfall den mycket tidigare än vad man skulle fått av power on atv tänk på om du nu vill ta på avbet/finansiering så är det d som står på deras hemsida som gäller..www.minibike.se
Citat från: "Moonken"gör såhär ring först minibike o hör först så du är helt säker ring sedan Johan o avbeställ den därJag frågade bara om dom hade just svart hemma då sa han JAVISST så jag vågar inte svara helt säkert på om dom har gul me men det har dom säkert men bara fråga det innan du ringer Johan på power on atv . lev dagarna är nog det som står kan jag tro, man får iallfall den mycket tidigare än vad man skulle fått av power on atv tänk på om du nu vill ta på avbet/finansiering så är det d som står på deras hemsida som gäller..www.minibike.seBlir att göra så!! Har inte hört något från Johan än men han har väll fullt upp att ringa runt kan jag tro! //Daniel
tja boys!!! Är ny i Badboys gänget.....Härligt med en så lååååååååång tråd precis det jag sökte:) Tog mig en halvtimme att läsa igenom, hehe!F-n vad roligt att så många har beställt Badboys.....Har precis beställt från Poweronatv....snacka om seriöst företag...eller hur "V-Master" ?När jag klev in i deras butik var det som att komma in i Denada Offroads lokaler, med riktiga mekaniker som höll på att fixa med badboyen...lättmetallsfälgar, spacers och hela kittet, ingen jädra "Postorderföretag"....och dom sålde även hondagrejer....dom visste f-n allt om maskinen.....det kallar jag trygget......jag väntar gärna tills den 29:e för att ta del av deras efterprylar och "knowhow" det är värt en en massa tycker jag....framförallt om det skulle hyända något om ett tag....då känns det tryggt att kunna ringa experter..EA-Center är ju en körskola??? vad kan dom om atv? Dom har säkert inte en maskin hemma dom heller, hehehe.....leveranstid på två veckor? från beställning, det stämmer inte.....någonting är lurt.....det ska ta två dagar, hur svårt kan det vara? på med lappar och iväg med maskinen.....ring och trippelkolla...EA center köper dessutom av minibike, dom är ÅF åt dom.....har inte EA så har inte minibike....lurt att skylla på att man tar dom i "sin tur" dom försöker nog fuska till sig "tid"..kanskeDet är seriösare att ringa 60 pers och förklara verkligheten....tycker jag i allfall......ni som får hem era maskiner, skriv gärna vad ni tycker om dom Jag är sugen att få veta.......skicka in bilder så man får se grejerna...själv sticker jag ner till pow på lördag och kollar deras Lättmetallsfälgar med egenutvecklade spacers (breddar 8 cm).....jag tar kort på de och skickar ut här så ni får se.....