googla det finns några till salu :twisted:
din lokala Polaris försäljare är "Haralds båtar " åkt till Cyckel och motor Säter han kanske kan fixa det eller tommysmotor
Är det någon som har erfarenheter av byte av förgasare på Dinlin, jag ha funderingar på att byta till en förgasare med accspump. typ Mikuni BSR 4x.... *Har för mig jag såg en som på någon Dinli sida men hittar inte den nu. :twisted: VILL HA MER EFFEKT :twisted: :twisted:
Citat från: "leris"Är det någon som har erfarenheter av byte av förgasare på Dinlin, jag ha funderingar på att byta till en förgasare med accspump. typ Mikuni BSR 4x.... *Har för mig jag såg en som på någon Dinli sida men hittar inte den nu. :twisted: VILL HA MER EFFEKT :twisted: :twisted:http://www.edelbrock.com/offroad/5-kawa_polaris_suzuki.shtmlDessa sägs vara lättjusterade och ge bra snurr.../N
www.amin.se´s Demo-dinli 450 har accspump. Och den går riktigt bra!Ring och prata med honom så kan han säkert ge tips och råd./John
Citat från: "GOLiO"www.amin.se´s Demo-dinli 450 har accspump. Och den går riktigt bra!Ring och prata med honom så kan han säkert ge tips och råd./JohnHittar inget på sidan, har han en privat Dinli som är modiferad?