Inte lätt, men något jag måste ta på största allvar om jag vill att de forum jag driver är så seriösa som möjligt.
jag tycker det verkar som om någon skriver något positivt så gör det ont i vissa, speciellt om det handlar om vissa märken. men det är ju bar jag det
Kan meddela er alla att vi inte har gjort upp något med någon om smygreklam eller vad ni nu kallar det hela. Och ja jag är en av delägarna av Speedstore.Så ni menar ärlig om en kund är nöjd med till ex servicen på... bil& fritid motorbiten go offroad m.fl aktörer så får kunderna i absolut inte skriva det för det klassas som SMYGREKLAM.Har ni funderat på till ex... jag är så jävla nöjd med mina itp däck nästa lirare på forumet frågar vart har du köpt dom... jo jag köpte dom av kungen.... och vips så har vi skapat smygreklam om kungen.P.s till ADMIN Ta gärna bort dom här inläggen om det stör så fruktansvärt.Tack för mig och nu går jag gör det jag älskar... åka quad i stället för att hänga här och vara besserwisser
Det här gör att jag gillar och respekterar dig som person.Men när du skriver det å företagets vägnar blir det hela rätt B och oseriöst.