Broschyren är från 2010, ramarna som gick sönder var 2012
Så ramförstärkningen "alla" stoppade i från 06 och upp har jag drömt om då?
Den enda ramförstärkning jag vet om är eftermarknads från 06 till 11.Och vad jag vet så sprack inte dom ramarna.
1:a 50 mil 25timmar eller 365 dgr2:a 350mil 125 timmar eller 365dgr3.e 650mil 225timmar eller 365 dgrosv är intervallernaDet är ju självklart att ju längre fram i service stegen så ökar ju servicepunkternaDet medför ju att vid ex service nr 7eller 1850 mil eller 625 timmar eller 7år så byts kolvringar och nållager Den servicen är prissatt till 6195:- som riktpris ink mtrl och momsDet är samma villkor på mopederna också OBS skjut inte budbäraren nu jag visar bara att det inte är ngt fuffens med garantinSedan är det ju upp tillvar och en om de vill nyttja den eller inte.Jag kan ju tänka mig att det inte är så mnga som nyttjar den till ex 7 året om man nu bara kör 50 mil/årmn kör du och pendlar och förbrukar mkt mil måste ju denna garanti vara perfekt
Som all garanti så är det åf som är garantiansvaring i första handGarantin följer med fordonetVad gäller ersättningen för reklamationer så bör det inte bli ngr problem att få andra åf att göra dem då de har höjt ersättningen till normala nivåer.Vad gäller maxmil så är de för atv 39500 km eller 10 år eller 1325 timmaroch att servicen görs av auktoriserad verkstad MED ORIGINAL DELAR SOM BESTÄLLS AV IMPORTÖR I SAMBAND MED SERVICE.