Har haft goesen (525) snart ett år och den har gått 35mil varav kanske 3mil i skogen.Är inte speciellt nöjd med kvaliteten.Dessa fel har jag hittills haftGlapp i styrningen. Skruvar som lossnar så att plasten hänger.Går ej att backa med kärra i skogen finns ingen ork och den lägger av.Medföljande vinch har för stort glapp i trumman vajern halkar över och fastnar.Hej Anledning till att det är problem med att backa med kärra är säkert att varvstoppet går i prova att lägga i 4x4 och diffspärr samt override knappen är du backar. Då går du förbi varvstoppet på 520 finns det en kabel till cdi boxen man klipper av och då behöver man inte ha 4x4 och diffspärr i. För då är full fart bakåt även i 2wd läget. M.V.H P-A78
Det var de värsta jag hört på länge! Detta ska du inte acceptera, och du har ju bara kört 35 mil..!
Citat från: Gasen skrivet 12 februari 2015 kl. 22:44:49Har haft goesen (525) snart ett år och den har gått 35mil varav kanske 3mil i skogen.Är inte speciellt nöjd med kvaliteten.Dessa fel har jag hittills haftGlapp i styrningen. Skruvar som lossnar så att plasten hänger.Går ej att backa med kärra i skogen finns ingen ork och den lägger av.Medföljande vinch har för stort glapp i trumman vajern halkar över och fastnar.Hej Anledning till att det är problem med att backa med kärra är säkert att varvstoppet går i prova att lägga i 4x4 och diffspärr samt override knappen är du backar. Då går du förbi varvstoppet på 520 finns det en kabel till cdi boxen man klipper av och då behöver man inte ha 4x4 och diffspärr i. För då är full fart bakåt även i 2wd läget. M.V.H P-A78Hej och tack för tipset.Har för mig att jag provat redan men ska prova igen i kväll. Kan vara så att diffen inte var i.
Måste man ha allt i för man ska kunna backa lite? Har för mig att det räckte med override knappen i 2wd och 4wd läget och i diff läge så slapp man override knappen. Men det e ju ett tag sedan jag hade en.