Nått som du kan betänka också är ju FLYs styrhöjare till skotrar, dom har ju iofs 22 där nere, men det kommer med en "styrstump" som du fäster i kronan, och så är det 28.6 där uppe..är jag ganska säker på iaf :roll:
Citat från: "KTMmarkus"Nått som du kan betänka också är ju FLYs styrhöjare till skotrar, dom har ju iofs 22 där nere, men det kommer med en "styrstump" som du fäster i kronan, och så är det 28.6 där uppe..är jag ganska säker på iaf :roll:aa men stumpen är 22.5mm å infästningen på quaden är 28,6..
Citat från: "fJORTiS"Citat från: "KTMmarkus"Nått som du kan betänka också är ju FLYs styrhöjare till skotrar, dom har ju iofs 22 där nere, men det kommer med en "styrstump" som du fäster i kronan, och så är det 28.6 där uppe..är jag ganska säker på iaf :roll:aa men stumpen är 22.5mm å infästningen på quaden är 28,6..Men stumpen fästs ju i styrstaget, inte i någon infästning, så det borde inte spela ngn roll? Om du inte har skaffat tills imorgon kväll kan jag ta bild och visa (om det är som jag tror 8O )
jasså, är det 28.5 mm original ?
Citat från: "KTMmarkus"Citat från: "fJORTiS"Citat från: "KTMmarkus"Nått som du kan betänka också är ju FLYs styrhöjare till skotrar, dom har ju iofs 22 där nere, men det kommer med en "styrstump" som du fäster i kronan, och så är det 28.6 där uppe..är jag ganska säker på iaf :roll:aa men stumpen är 22.5mm å infästningen på quaden är 28,6..Men stumpen fästs ju i styrstaget, inte i någon infästning, så det borde inte spela ngn roll? Om du inte har skaffat tills imorgon kväll kan jag ta bild och visa (om det är som jag tror 8O )de sitter ju inget 22.5mm styre på orginal... de sitter 28,6.... alltså kan ja ju inte få fast en rörstump som är 22,5? utan bara en som är 22,6
Har min hemma nu, ska kika på det hela sedan återkommer jag :roll:
ok var köper man den där plattan me röret på då? å isoviben