Bara fantasin sätter gränserna
Huvudsaken man är nöjd:)
Hoppsan..! Det verkar vara rätt infekterat och viktigt med olika fabrikat märker jag. Som bilnörd och spenderare på dyra bilar så var det verkligen inte priset i första hand som gjorde mig intresserad av just en CF. Jag råkade se en CF Moto 500 Lång (med extra sittdyna) Terralander (hade ingen aning om vad CF Moto var vid den tidpunkten) parkerad utanför en Mc Donalds, och jag tyckte den var så jäkla snygg, betydligt snyggare än de 4 hjulingar jag sett över åren.Där i början av juni började min nyfikenhet på allvar av 4 hjulingar. Sen har jag varit runt och testat de flesta märken, en del kändes riktigt bra, en del sämre. Jag konstaterade dock snabbt att en 500 kubik var lite för "klent" för mig. Det stod sen länge mellan en Yamaha Grizzlyn 700 EPS och CF Moto X8.Valet blev efter ett långt grubblande CF Moto X8. Ingen 4 hjuling var i mina ögon lika snygg och dessutom perfekt för att skjutsa (tjejen och barn).Jag är än så länge grymt nöjd efter 4 veckor och 22 mil, prestandan och väghållningen (grus-asfalt) är absolut bra för en 4 hjuling.Återstår och se nu om denna otroligt positiva känsla håller i sig!Kom gärna med fler tips och synpunkter. Har bl. a planer på att trimma den innan vintern.
Kul att du är nöjd!Men så avslutar du med att det skall trimmas. Men tanke på att du bara kört 22mil borde du känt redan vid provkörningen att denna kraft inte kommer räcka för dig!!?Jag är nyfiken på tankegången. Jag nämner inga andra märken här, lägg märke till det nu ni som varvar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kul att du är nöjd!Hoppas du får många problemfria mil
Jag förstår om du funderar. Nej det är inget konstigare än med bilar, man kan väl aldrig få för mycket hk och vridmoment!Dessutom är det ju alltid lite kul med att extrautrusta både bilar och i detta fallet 4 hjulingen. Jag har även funderat på andra tillbehör som uppvärmda handtag, kanske några snygga extraljus m.m.Därför jag är lite nyfiken på era andras erfarenheter och förslag.