TS menar ju slå väck originalskruvarna ur hubbarna, på så vis kringgår man "problemet" med det fingängade...
Vågar man lita på det håller i en kurva i 70km/t?Andra är ju ofta svarvade och jävligt starka menar jag
Polarn gjorde nått liknade till sin men han hade rör ist för gängad hylsa och en lång bult, det fungerade men han plockade bort det då han drog av en utav bultarna. Men han körde bara på gatan med detta.Ska du ha rostfri gängstång med?
Okej! Då är det ju någon som provat iaf Ja blir det verklighet av tanken så blir det rostfritt rakt igenom, gillar inte det där att blanda material Vadårå? // Harry
Störst påfrestning blir det ju för fälgen så om man åker med originalfälgar som ju ofta är av folie så kanske man skall kolla dem ofta...Men två papp??Måste du ha rostfritt?Typ:http://www.gooffroad.se/falgar-atv/spacers/rostfria-bultspacers-1.htmlFå grejer i övrigt på maskinen är väl av syrafast, så det känns nästan lite overkill.För de flesta duger typ dessa:http://www.gooffroad.se/falgar-atv/spacers/bultspacers-38mm.html
Det var på materialen jag tänkte på så du inte mixar dom Har själv kört med dom Hydro länkat, 38mm provade även dubbelt av dom dvs 76mm breddning.Fungerade fint med det var också till en gatmaskin.