Hur ska till exempel jag veta att den är plastidippad (som jag inte visste vad det var), eller ens gjord för att stå på en mässa? Jag antog ju såklart att det var ett kinesiskt svar på en amerikansk fyrhjuling med vapenställ på! "redneck".Jag går in på allt som verkar intressant i kategorin "olästa sen sist". Väldigt enkelt sätt att få en bra överblick.
Enkelt:1 - bilden är upplagd av ATV Huddinge som är ÅF för CF moto.2 - Det är rätt tydligt en Allroad 500, syns på tankdekalen om inte annat.3 - Du är i märkesforum för CF Moto.4 - ATV Huddinge frågar "vad tycks". För mig rätt självklart nåt dom gjort själva och undrar vad folk tycker.Att du hamnat här via "olästa sen sist" och sen inte kollar var du är och antar att de hittat en kopia, det är för mig inte logiskt.Min fråga är hur folk kan ha missuppfattat detta så fatalt? Det är ju inte så att detta är enda tråden på ATV-forumet som inte har en 100%ig beskrivning. Men sånt här liv om en sån enkel sak har jag nog inte sett på nåt forum.Det som är mest synd är att både ATV huddinge och HADES (bland annat/än så länge) skräms bort. De är ju trots allt här och hjälper oss gratis.
Dom 3 första punkterna är helt oväsentliga och absolut inget jag har skrivit något om, eller har du citerat fel inlägg?
Det är ju såååååå mycket lättare att ha den positiva attityden när man äger en CF.... Loggar in på internetbanken o ser alla sköna stålar som man kan tanka,serva,utrusta o åka på träffar för....pluggar in jan teigens mil etter mil etter mil i headsetet o bara åker runt o njuter....
Du menar nog att reparera för.
CF är prisvärda helt klart! Men jag förstår inte varför de jämföras med en CA. Ingen jämför ju en Dacia duster och en BMW X5?