Om du köper en ny kan ju hon få den gamla, tänk vad bensin ni kommer spara mot att köra bil!!!/johan
Eller varför inte låta barnet ta över hojjen ! "Dock ej något jag skulle våga mig på riktigt då våran är 2 veckor gammal !
Citat från: "SoloNo1"Eller varför inte låta barnet ta över hojjen ! "Dock ej något jag skulle våga mig på riktigt då våran är 2 veckor gammal !Man ska börja i tid sägs de ju. 8OHalvcoolt när de kommer en en 2 månaders på ställ i grustaget sen...
Citat från: "BigBadGrizzly"Citat från: "SoloNo1"Eller varför inte låta barnet ta över hojjen ! "Dock ej något jag skulle våga mig på riktigt då våran är 2 veckor gammal !Man ska börja i tid sägs de ju. 8OHalvcoolt när de kommer en en 2 månaders på ställ i grustaget sen... speciellt som att en 2månaders inte ens kan sitta upp...
Citat från: "Hubbe"Citat från: "BigBadGrizzly"Citat från: "SoloNo1"Eller varför inte låta barnet ta över hojjen ! "Dock ej något jag skulle våga mig på riktigt då våran är 2 veckor gammal !Man ska börja i tid sägs de ju. 8OHalvcoolt när de kommer en en 2 månaders på ställ i grustaget sen... speciellt som att en 2månaders inte ens kan sitta upp...Jaha...du trodde jag va allvarlig? :?
Det är lättare att ha sex på en större maskin.
Sälj den gamla, köp den "nya", tror du hon kommer att märka nåt :roll: , skyll på att du precis "lackat" om hojen i nya färger 8O :roll: