Om du köper ATV så se till att den blir en fyrhjulsdriven.
Kanske ska nämna att vi vill inte skruva , vi vill bara att det helst ska funka. Läste i en annan tråd att är man ingen skruvare är polaris och yamaha två märken att satsa på...håller ni med i det?
Hej igen. länge sen sist. Har flyttat och bott in oss i nya huset på landet och stortrivs. Inte köpt någon ATV ännu då vi lagt pengar på huset i så som uppvärmningssystem mm, men nu är vi igen inne på att skaffa den där ATVn som verkligen skulle underlätta här.vi har en bonde som plogar vägen upp till oss (vi är ger inte den vägen) och som sen för en liten slant plogar även vår garageinfart så plogblad är inget vi längre behöver akut (möjligen längre fram). Men en ATV + kärra skulle underlätta lite när vi som tex häromdagen fällt lite träd och behöver flytta runt lite bös.Jag har av okänd anledning fortfarande en förkärlek till Polaris men har av maken hört att Honda är snäppet bättre, dessutom behöver vi ingen 800 utan mer runt typ 500 då de verkar starkare än vad jag/vi trodde (jämfört tidigare med ER5an jag har).Ska nu försöka ge mig ut på nätet och läsa på lite mer (ja maken har gjort det redan men jag måste ju också ha en åsikt)
Nya polaris 570!Bra att köra med (44hk), samt lågt växlad på lågväxeln så fint att dra med.Servostyrning på eps modellen.Det är en snygg och välbeprövad maskin till ett riktigt bra pris!67.900+moms för servo modellen, 61.900+moms utan servo!(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)