Betalar ni via Paypal så är det ju försäkrat.. Jag va oxå sugen ett tag men nu kommer ju fan alla raptors se likadana ut så ja hoppar nog
Är du säker? Jag har fått höra att man kan använda dem som komplement, men inte som enda belysning om de inte är godkända.
Tänk på att ni som har sänkning i fram som flyttar ut stötdämparen i nedre fästet får vända på hela stötdämparen, så att behållaren är vänd inåt istället.. Annars tar denna emot quadlightsen..
Varselljus/DRL ligger kring 21w med halogen eller motsvarande ljusstyrka hos LED och ska lysa enskilt, ihop med dim-/halvljus får endast positionsljus användas.Audi m.m. vars DRL lyser ihop med halvljus i mörker är neddimrade och klassas då som positionsljus
Vilka vill ha nu då?Ni kan sätta in pengar på mitt schweiziska konto så lägger jag en order.Kostnad för köp,frakt osv, sen gör vi upp fraktkostnad ut till er när pinalerna hamnar i Sweden?
är det du som är frontfigur nu? Jaja, fine för mig! Är 3.000 sek rimlig som första betalning?
Du får vara om du vill vill bara att det rör på sig
det kvittar. Jag har ingen superpanik, så jag kan hämta i t-hättan vid tillfälle. Beställ du. Pm:a kontonr så för jag över pengar i kväll!