Suck å dubbelsuck... :x :x Skaffa ett liv så slipper du gnälla på vad andra gör.....
Jag vill inte vara en nagel i ögat men för guds skull gör två saker.1. Skaffa ett stativ2. Använd zoomknapparna på displayen du viker ut istället för "pinnen" uppe på kameran.Jag blev nästan illamående av alla in och ut hoppen.
Citat från: "M_G"Jag vill inte vara en nagel i ögat men för guds skull gör två saker.1. Skaffa ett stativ2. Använd zoomknapparna på displayen du viker ut istället för "pinnen" uppe på kameran.Jag blev nästan illamående av alla in och ut hoppen. Stativ eller håll stadigare,... går väl hur bra som helst att använda pinen för zoom, bara man är känslig...Du kanske kan tipsa för bättre filmning istället för denna kritik..:-)
Lägger man upp bilder och filmer på ett forum får man vara beredd att ta kritik också
CiteraLägger man upp bilder och filmer på ett forum får man vara beredd att ta kritik ocksåEller oxå låter du bli att titta på så slipper vi din kritik...Du har inte hajat grejen... vi är ett gäng amatörer som åker quad, vi filmar även ibland och delar med oss till alla som vill se vad vi håller på med.... om vi hade velat göra en film och sälja den så hade vi hyrt såna som du, och även hyrt in proffs som kan köra..... vi du se proffsfilm köp dom isåfall...Det enda du bidrar till är att folk inte vill lägga ut sina amatörfilmer för att slippa kritik och amatörmässiga kommentarer!!!!Så till alla som amatörfilmar... LÄGG UT DOM, jag och alla andra vill se...Ha det gott alla quadianer och 4wd
Word!!!