Kanske moderatorn kan skicka ett pm till dom berörda... Visst håller jag med i sakfrågan. Att blajjandet har ökat.Man är väl skyldig till en del själv kanske. Men att detta skulle ha att göra med att några söker uppmärksamhet eller någon inbördes beundran har jag väldigt svårt att tro.Tror att förklaringen är betydligt enklare än så.Det är ett stort gäng som brukar köra quad tillsammans och har skitroligt ihop och kanske är det så att det smittar av sig in hit på forumet via inlägg. Saker som man upplevt under en helg tex. men visst kan man skriva sådant under mer "allmänna" trådar absolut det håller jag med om!Men spekulationer i vissa medlemmars personlighet betackar jag mig för! Det om nått är skitsnack!! Det är iaf mina åsikter!
Tyvärr så har detta forum blivit en klubb för inbördes beundran, var och varannan tråd har blivit ett klotterplank för en del medlemmar. Många trådar har blivit totalt värdelösa pga diverse trams. Jag har nog själv varit inne och tramsat i vissa trådar, men som det är nu så är det ju nästan löjigt. Jag tackar för den tid som varit, lev väl ATV vänner.
En enkel, första, åtgärd är att ta bort "inläggsräknaren". Jag tror det finns dem som kommer med "onödiga" inlägg bara för att tagga upp sin inläggsräknare. Jag förstår inte vad den ger för fördelar.Värt att prova....