Det som avgör mest är väl kanske inte just hjulupphängningen fram... Ta istället och fundera på vad ni skall använda den till och vilken säljare/serviceställe som ni känner mest förtroende för, och sen efter att ni provkört DÅ handlar ni den som ni känner passar er bäst.Att en Can-Am med automatik skulle vara en bättre busmaskin jämfört med tex Polaris stämmer ju inte, en 4-500 är ju knappast så där våldsamt busig.Polaris flak/extrasäte och turf-läge (öppnar diffen bak) är positiva saker som Can-Am har lite svårt att nå upp till.Visst kan man sätta på en stor låda baktill på en Can-Am, men de andra två fördelarna (om man nu känner att man kan ha nytta av dem) blir svåra.
...Sen verkar upphängningen vara sämre på can am:en fram än på polarisen. Inga a-armar, men då är ju can am:en billigare med...
Nä precis, men känns ju bättre med a-armar tycker jag, sitter ju på can-ams dyrare maskiner så säger ju en del. Samt sitter det mcpherson på polaris snikmodeller. Borde ju tyda på att a-armar är en fördel.