Kan du inte lägga upp lite bilder på hur det ser ut innanför variatorkåpan så kanske någon ser nått galet
Citat från: Miko skrivet 25 september 2011 kl. 21:18:44Kan du inte lägga upp lite bilder på hur det ser ut innanför variatorkåpan så kanske någon ser nått galet Försökte ladda upp en bild men den var för stor... ska försöka lösa det..är ingen hacker direkt
Har plockat kåpan igen för kontroll,ser/kännner inget onormalt...tror jag rullar på om ingen har ngt. bra tips på vad det kan vara för fel, hursomhelst blir det säkerligen ny hjuling till våren, Vips! så var problemet löst!!
Citat från: Azole skrivet 29 september 2011 kl. 11:27:36Har plockat kåpan igen för kontroll,ser/kännner inget onormalt...tror jag rullar på om ingen har ngt. bra tips på vad det kan vara för fel, hursomhelst blir det säkerligen ny hjuling till våren, Vips! så var problemet löst!! Jag tycker att det verkar skumt, har du slip papper runt remmen? Vad blir det för hjuling till våren då?
På vilket sätt blir remmen slut? På min gick den för att variator packningen tog i så det blev ett spår uppe på remmen. Så jag klippte av rundningarna på packningen runt styrhålen....
Citat från: buffelhorn skrivet 29 september 2011 kl. 17:11:11Citat från: Azole skrivet 29 september 2011 kl. 11:27:36Har plockat kåpan igen för kontroll,ser/kännner inget onormalt...tror jag rullar på om ingen har ngt. bra tips på vad det kan vara för fel, hursomhelst blir det säkerligen ny hjuling till våren, Vips! så var problemet löst!! Jag tycker att det verkar skumt, har du slip papper runt remmen? Vad blir det för hjuling till våren då? Ha Ha Slipapper runt remmen,man skulle kunna tro d! Som så många andra kommer jag nog hamna i "Kan Jang" träsket till våren...