Trist, jag hade blivit rätt grinig om jag fått vänta så länge. Förstår din frustration.
Citat från: Nosen skrivet 15 september 2011 kl. 23:50:59Trist, jag hade blivit rätt grinig om jag fått vänta så länge. Förstår din frustration.ja mycket tjatigt...nu har dessutom gummit mellan förgasaren och insug spruckit! från en helt krångelfri maskin till flera fel samtidigt men de hade inte nå insugningsgummi i lager i Sverige heller, men dom skulle kunna ta det med flyg iaf så förhoppningsvis har man det på en vecka eller så.Maskinen hade precis varit inne på 100mila servicen när förgasargummit sprack, misstänker att servicekillarnadrog klamman väldigt hårt eller nå, för det har spruckit precis i kant med klamman
Citat från: chriz78 skrivet 21 september 2011 kl. 19:44:00Citat från: Nosen skrivet 15 september 2011 kl. 23:50:59Trist, jag hade blivit rätt grinig om jag fått vänta så länge. Förstår din frustration.ja mycket tjatigt...nu har dessutom gummit mellan förgasaren och insug spruckit! från en helt krångelfri maskin till flera fel samtidigt men de hade inte nå insugningsgummi i lager i Sverige heller, men dom skulle kunna ta det med flyg iaf så förhoppningsvis har man det på en vecka eller så.Maskinen hade precis varit inne på 100mila servicen när förgasargummit sprack, misstänker att servicekillarnadrog klamman väldigt hårt eller nå, för det har spruckit precis i kant med klammanDet kändes väl nästan lite onödigt klantigt
Pratade med Juan igår, min diff är försenad 6 oktober beräknas den komma till Sverige, skapligt less man blir
Det blir nu lite spännande om våra "nya" elmotorer kommer att hålla bättre. Jag har kört en del med min och det är märkbart bättre funktion i den nya elmotorn än i den som satt i från början.Hittils det enda allvarliga felet på min maskin som nu gått ca 60 blandad körning.Trevlig helg på er alla och se till att komma ut i helgen med era maskiner.
Citat från: chriz78 skrivet 13 september 2011 kl. 21:51:15Pratade med Juan igår, min diff är försenad 6 oktober beräknas den komma till Sverige, skapligt less man blir Be dom ta elmotorn från en ny hjuling dom har ståendes i butik(om dom nu har det) det gjorde jag och det ska dom göra!