Citat från: Pegazus_Online skrivet 24 augusti 2011 kl. 19:57:32ett tips är att med jämna mellanrum ta dän brandsläckaren och vända den upp och ner ett par ggr för efter ett tag med allt skumpande så packas pulvret i släckaren och när du mot all förmodan skulle behöva använda den så kanske den inte fungerar så bra. Tips från räddningstjänstens kurs om heta arbeten.Nja gäller inte detta för tex en som man har hängandes inne som står helt still? Detta bör ju inte vara ett problem på en så rörlig sak som en atv?
ett tips är att med jämna mellanrum ta dän brandsläckaren och vända den upp och ner ett par ggr för efter ett tag med allt skumpande så packas pulvret i släckaren och när du mot all förmodan skulle behöva använda den så kanske den inte fungerar så bra. Tips från räddningstjänstens kurs om heta arbeten.
Citat från: BEERHUNTER skrivet 24 augusti 2011 kl. 15:25:41Citat från: bersman skrivet 6 augusti 2011 kl. 16:34:36Köpte en 2kg på ikea med familje korten för 179:- eller något liknande Enligt din avatar behöver du ingen släckare !Ha ha ha Ja vet men jag har en 2 kilos ändå , någon annan kan ju behöva den !
Citat från: bersman skrivet 6 augusti 2011 kl. 16:34:36Köpte en 2kg på ikea med familje korten för 179:- eller något liknande Enligt din avatar behöver du ingen släckare !
Köpte en 2kg på ikea med familje korten för 179:- eller något liknande
Jag har ett bättre alternativ. Jag använder det alltid.KÖR PISSNÖDIG!!Resten får ni räkna ut själv.