Citat från: Lowest skrivet 25 maj 2011 kl. 21:44:41Ska vi åka på en helg eller går det bra med en vardag ?Eller varför inte 2dagars ena hållet ena dagen och andra hållet andra dagen Kom med förslag hur vi gör jag e på allt du slänger åt mitt håll
Ska vi åka på en helg eller går det bra med en vardag ?Eller varför inte 2dagars ena hållet ena dagen och andra hållet andra dagen Kom med förslag hur vi gör
Citat från: Grönis skrivet 25 maj 2011 kl. 21:51:47Citat från: Lowest skrivet 25 maj 2011 kl. 21:44:41Ska vi åka på en helg eller går det bra med en vardag ?Eller varför inte 2dagars ena hållet ena dagen och andra hållet andra dagen Kom med förslag hur vi gör jag e på allt du slänger åt mitt håll När vi åkte i lördags så tog det 11timmar så 22timmar på 2 dagar låter väl bra Nu tar inte leden så lång tid att köra men vi hjular dit och hem på roliga vägar så tiden rinner iväg
Citat från: Lowest skrivet 25 maj 2011 kl. 21:36:42Kollar lite datum när vi kan åka leden i Avesta Jag har semester V29-32 och kan inte åka vecka V29 eller torsdag till lördag V32 annars är det lungt tror jag.Jag kan V30 eller V31 kan det funka för er 30-31 funkar nog för mej åsså
Kollar lite datum när vi kan åka leden i Avesta Jag har semester V29-32 och kan inte åka vecka V29 eller torsdag till lördag V32 annars är det lungt tror jag.Jag kan V30 eller V31 kan det funka för er
MC-paket (gäller weekends samt alla dagar 27/6-7/8)Logi, frukostbuffé, picknick med matig smörgås, loka/l-öl samt kaffe och liten kaka (medtag termos till kaffet).525:- per person i dubbelrum775:- enkelrum
Verkar som man får planera in flera körningar på leden under semestern jag kollar lite fler datum
Citat från: Lowest skrivet 29 maj 2011 kl. 08:40:38Verkar som man får planera in flera körningar på leden under semestern jag kollar lite fler datum en varje vecka kanske hähähä