Haft min i tre veckor bara. Varit på skogsutflykt och en del vägkörning. Verkligen jättenöjd, den känns betydligt mer solid och kvalitetsmässig än min förra ATV, en Linhai 520. En liten sak jag är fundersam på är att hitta en transportbox till bakre racket, då det bara är 24 cm mellan bakre bågen på racket till sadelkanten. Hade varit bra med en "lådda" till diverse saker och till en matkasse om man åker till affären.Annars tror jag inte du hittar nåt bättre för de slantarna!
Inga problem att montera hår box på denna!! Har själv testat vissa av våra modeller på! EX! atv pro hård pris 1895kr
Hej, Jag har haft min hoj sedan 19 februari och kört ca 60 mil. Ca 505 väg och 50% skog. Maskinen klarar sig bra i jämförelser med tex Grizzly och andra 700kubikare. Jag tar mig fram lika bra som de andra och jag tycker maskinen har bra köregenskaper. Ska du köra mestadels väg så kanske du ska titta på quad sidan då de är lite snabbare och har lite lägre soppa förbrukning. Kör man skog och leker på grus med en 700 så drar de relativt mycket sås. Vad ska du med 4x4 till om du mestadels ska köra väg? Men det är en riktigt trevlig och prisvärd hoj.Skulle jag byta så skulle det vara till en 800cc Outlander XC och det har att göra med lite mer tryck i maskineriet... =) Men jag är supernöjd och kommer inte byta på ett bra tag =) det bär även tilläggas att generalagenten är rikgit bra och ger åf riktigt bra backup!