Jag hade hört att den skulle gå BÄTTRE efter 10 h. Men jag har svårt att trpo att de programerar spärrar, däremot skulle det va ballt att namnet kommer upp på displayen vid start istället för försäljarställets namn. Kanske nån vet hur man ska gå tillväga?
...jag har inte sett något tekniskt som utvecklats sen 90 talet. det har bara gått åt andra hållet..
Citat från: Oskar P skrivet 19 mars 2011 kl. 22:20:32...jag har inte sett något tekniskt som utvecklats sen 90 talet. det har bara gått åt andra hållet..Vad har du för dator?
Skulle jag köpa en quad t.ex och den inte gick för fullt redan från start så skulle jag inte köpa den.En kompis köpte en Volvo S80 nyligen och han kan inte ens ställa en matkasse i baksätet utan att det går ett larm för att någon sitter bak utan bälte. Jag hade kört den in på volvo direkt och sagt att dom kan ta skiten tillbakaSamma när utvecklingen går baklänges. På min Volvo 240 från -75 byter jag glödlampa på ungefär 1 minut. Farsan och en duktig mekaniker på vår firma bytte nyligen på farsans V70 -2007. Tog runda slängar 1 TIMME att byta, och då skruvade dom ganska fort ändå. Plus att man var tvungen att ha massa olika verktyg, vadå säkerhet? Låt säga att oturen är framme och du kör ras på båda dina lampor ute på viddorna i norrland, du har altså inga ljus på bilen och står mitt i ingenstans. Vad hade du gjort på en gammal bil? satt i nya lampor. Vad är tänkt man ska göra med dom nyare grejerna? jo lämna skiten till en verkstad som tar 20.000 för att titta på bilen, och står du då där i ingenstans så fryser du ihjäl för du inte ser vart du kör och inte har nån teckning på din Hightech ickeminusgradigt tåliga iPhone 4.Blir så otroligt less på sån här verkstads nazist metoder. Snart kan man inte ens tanka själv utan måste lämna in den på verkstadNä fan utvecklingen går oftare backlänges än man trorHeil Volvo och alla som går i deras fotspår