Min plogram, den delen man lixom krokar i fästet som sitter på maskinen gick av idag?!?!? Tyckte den vart lite vinglig men körde på det sista inna jag kolla vilket resulterade i att allt vart krokigt o skevt o paj, Warn tar inte det på garantin utan tycker att jag kört på nåt eller kört för hårt? till saken hör att det började första plogningen första timmen att tassen man justerar höjden med lossnade med fäste o allt sen på resterande 50-70 plogtimmar är det oräkneliga wire brott säkert uppåt en 30-40st jag har köpt nån större underrulle till wirestyrningen för massa pengar, båda fjärrkontrollerna har lagt av, relät till ena winchen är bytt tre gånger!!! vinkel pivon har rasat en gång (fick iofs en ny, panik gap o skrik kontraktkörning).Ska det vara så, kör jag för hårt, otur eller skitsaker??Detta med vajerbrott är intressant.Ska snart börja ploga för första gången.För att vara off yppig men här är ju klart en som har mycket problem, va fan ska man göra för att inte vajern slits o brister förutom smörja?!!!!!!/rogge