Intressant att läsa olika svar här, är själv sugen på en renegade. Det är väl bara priset som får mig att inte gå till ÅF och köpa en idag. Aldrig haft en fyrhjuling tidigare men haft sug för en under ett braaaaaaaaaaaaaaaaa tag nu.Ska jag satsa på en billigare första maskin eller vad tycker ni ?
Har du provkört olika maskiner? Har du bestämt dig för en Renegade så kanske det inte känns så roligt att köpa något annat.Men det finns väl begagnade maskiner också, allt behöver ju inte vara nytt och fulldyrt.Och har du inte behovet av att bli lika lortig (och se lite coolare ut) så finns ju Outlandern också.Sen vet jag inte vad du menar med "billigare första maskin", om det är en beg för 60-70k eller en kines för 25k? Det finns ju en hel del ute där.Men visst finns det en poäng i att skaffa en billigare maskin om du inte är säker på om det är rätt för dig. Ganska jobbig värdeminskning på dyrare maskiner.
Vi andra på forumet i tråden Can-am vet ändå hur det här kommer att sluta på ett ungefär Ha ha ha ha Man lever bara en gång, ett ögonblick mellan två evigheter. Då ska man ha kul under tiden. Ps. Jag är inte sponsrad av varken Can-am, swedbankfinans, nordea finans etc. Jag vet bara en sak och det är en sak jag ångrar med både min 4-hjuling och min griplastarvagn till den och det är att jag inte köpte för 6-7år sedan när jag började fundera på det.